اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

همزمان با اعلام آمادگی مردمی برای برگزاری تظاهرات صورت گرفت

تهدید مردم بحرین به سرکوب توسط نیروهای آل‌خلیفه

خبرگزاری فارس: نیروهای امنیتی آل خلیفه به مردم درباره برگزاری تجمع اعتراض آمیز هشدار دادند و اعلام کرده‌اند که هرگونه تظاهرات به شدت سرکوب خواهد شد.

تهدید مردم بحرین به سرکوب توسط نیروهای آل‌خلیفه

به گزارش فارس، فعالان بحرینی گزارش دادند که نیروهای امنیتی همزمان با اعلام برگزاری تظاهرات در مخالفت با طرح الحاق این کشور به عربستان، به مردم هشدار دادند که با هرگونه تجمع به شدت برخورد خواهد شد.

نیروهای رژیم امنیتی آل خلیفه با صدور بیانیه‌ای مردم را از هرگونه اقدام اعتراضی منع کرده اند و اعلام کرده‌اند که هرگونه اقدام به شدت سرکوب خواهد شد.

این در حالی است که همزمان با نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض و بحث درباره الحاق بحرین به عربستان، ائتلاف 14 فوریه بحرین از اقشار مختلف مردم بحرین دعوت کرد برای اعلام مخالفت خود با انضمام کشورشان به عربستان سعودی به صورت گسترده در تظاهرات عصر امروز شرکت کنند.

از سوی دیگر، گرو‌ه‌ها و جناح‌های مخالف در بحرین به رژیم آل خلیفه درباره هرگونه تشدید اقداماتش علیه جنبش مردمی مسالمت آمیز این کشور هشدار دادند.

آنها همچنین بر خطرناک بودن هرگونه ادغام شدن بحرین با عربستان تحت هر عنوانی تاکید کردند و ضرورت برآورده شدن خواسته های مردم و اهداف انقلاب را خواستار شدند.

بحرین از بیش از یکسال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است و نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صدها نفر شهید یا زخمی شده اند.

رژیم های آل سعود و آل خلیفه در توطئه جدیدی از اتحاد بین بحرین و عربستان سخن گفته اند که اقدامی برای بردن بحرین زیر قیمومیت کامل سعودی‌ها به منظور مقابله با انقلاب مردم این کشور است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول