ابراهیم جدکاره امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: پس از اینکه این شکایات توسط 20 کاربر رایانه اسکن شدند و به سایت سامد نهاد ریاست جمهوری ارسال شدند، به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری ارسال میشوند.
وی ادامه داد: به افراد شاکی کد رهگیری برای پیگیری شکایتهایشان داده میشود.
جدکاره ادامه داد: برای ثبت شکایات در سامانه الکترونیکی ارتباطات مردم و دولت (سامد) ارائه کد ملی، کد پستی، نشانی و تلفن ضروری است.
معاون فرماندار نیشابور گفت: مدیران نیشابور در این سه روز در حکم مسئول تامالاختیار ادارهکل استان محسوب شده و میتوانند اظهارنظر و اعمال نظر کنند.
جدکاره یادآور شد: در این ستاد تمام رؤسای ادارات شهرستان برای پاسخگویی به مردم، حل مشکلات و رسیدگی به شکایات مردمی و اخذ درخواستها حضور دارند.
وی اظهار داشت: نامههای درخواستی به صندوقهای مستقر در چادرهای جمعیت هلالاحمر ارائه و به ستاد ارتباطات ریاست جمهوری مستقر در استانداری تحویل داده میشوند.
انتهای پیام/آ30