اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور

ستاد ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری آماده دریافت نامه‌‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: ستاد ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری در نیشابور آماده دریافت نامه‌‌های مردم است.

ستاد ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری آماده دریافت نامه‌‌هاست

ابراهیم جدکاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: پس از اینکه این شکایات توسط 20 کاربر رایانه اسکن شدند و به سایت سامد نهاد ریاست جمهوری ارسال شدند، به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری ارسال می‌شوند.

وی ادامه داد: به افراد شاکی کد رهگیری برای پیگیری شکایت‌های‌شان داده می‌شود.

جدکاره ادامه داد: برای ثبت شکایات در سامانه الکترونیکی ارتباطات مردم و دولت (سامد) ارائه کد ملی، کد پستی، ‌نشانی و تلفن ضروری است.

معاون فرماندار نیشابور گفت: مدیران نیشابور در این سه روز در حکم مسئول تام‌الاختیار اداره‌کل استان محسوب شده و می‌توانند اظهارنظر و اعمال نظر کنند.

جدکاره یادآور شد: در این ستاد تمام رؤسای ادارات شهرستان برای پاسخگویی به مردم، حل مشکلات و رسیدگی به شکایات مردمی و اخذ درخواست‌ها حضور دارند.

وی اظهار داشت: نامه‌های درخواستی به صندوق‌های مستقر در چادرهای جمعیت هلال‌احمر ارائه و به ستاد ارتباطات ریاست جمهوری مستقر در استانداری تحویل داده می‌شوند.

 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول