اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

فرهنگ‌سازی نماز در جامعه باید به صورت مدون باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت در دستگاه‌ها گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی نماز در جامعه باید به صورت مدون انجام پذیرد.

فرهنگ‌سازی نماز در جامعه باید به صورت مدون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد آزاد ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان دلیجان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان و والدین آنها نقش بسیار مؤثری در آشنایی خانواده‌ها با نماز اول وقت دارد که خوشبختانه ستاد اقامه نماز اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به هجمه دشمنان در جنگ نرم تصریح کرد: حدود 300 فرقه جدید با هزینه کردن مبالغ میلیارد دلاری جوانان را هدف قرار داده‌اند تا جوانان شیعه ما را دچار تزلزل کنند که آشنایی هر چه بیشتر آنان با مبانی دینی و اعتقادی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

فرماندار شهرستان دلیجان یکی از مباحث توانمندی انسان در برابر شیطان را نماز دانست و افزود: اگر نماز در جامعه ما اقامه و به پا داشته شود، جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها گرفته خواهد شد.

آزاد گفت: دشمنان شیعه و نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها قصد نفوذ روی جوانان را دارند و ما باید با فکر و اندیشه با آنان مقابله کنیم و اشاعه فرهنگ قرآن و نماز یکی از ابزارهای مناسب برای مقابله با دشمنان است.

آزاد بر لزوم برپایی جشن تکلیف نوجوانان تاکید و خاطر نشان کرد: این مراسم با شکوه باید در شهرستان به صورت نمادین و پرشکوه انجام شود و نوجوانان را از همان نوجوانی به نمازخوانی و قرآن هدایت کنیم.

گفتنی است بازدید از نمازخانه‌های بین راهی و مجتمع‌های پذیرائی، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارمندان ادارات، برگزاری نشست‌های آموزشی نماز دانش‌آموزی، دانشجویی و مادران دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، برگزاری مسابقه تالیف کتاب نماز از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول