اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

سفرهای استانی در حل مشکلات مددجویان بهزیستی راهگشا بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: سفرهای استانی هیئت دولت به حل مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی از جمله مشکلات آنها در بخش مسکن، اشتغال و جهیزیه کمک شایانی کرده است.

سفرهای استانی در حل مشکلات مددجویان بهزیستی راهگشا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در مصلی بزرگ شهرکرد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: آگاهی بیشتر مردم با اقدامات دولت عدالت‌محور نهم و دهم و در معرض دید عموم گذاشتن نتیجه اقدامات دولت‌مردان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به صورت سراسری در کشور و استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولان، بررسی مشکلات و چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت است.

سعیدی با اشاره به چهار سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستاورد سفر اول هیئت دولت به این استان چندین مصوبه با ارزش برای مددجویان بهزیستی این استان بود که این مصوبات به صورت 100 درصد اجرایی شده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رهاورد دومین سفر هیئت دولت به این استان پنج مصوبه بوده که 75 درصد آن‌ها اجرایی و 25 درصد دیگر نیز در دست اجراست.

سعیدی گفت: ارمغان سفر سوم رئیس‌جمهور و هیئت همراه به استان چهارمحال و بختیاری نیز هفت مصوبه برای مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری بوده که از این مصوبات نیز 60 درصد اجرایی شده و 40 درصد دیگر آن نیز در دست اجراست.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مصوبه‌های هیئت دولت در سفرهای استانی در حوزه بهزیستی به صورت کاملا کارشناسی بوده که در مجموع به حل مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی از جمله مشکلات آنها در بخش مسکن، اشتغال و جهیزیه کمک شایانی کرده و می‎کند.

وی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه باعث آشنایی هر چه بیشتر مردم با اقدامات دولت عدالت‌محور نهم و دهم می‌شود و بر همین اساس لازم است که این روند همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول