اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

معارفه سرپرست جدید دانشکده‌های پرستاری و پیراپزشکی آمل

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و فرماندار آمل، سرپرست جدید دانشکده‌های پرستاری و پیراپزشکی آمل معرفی شد.

معارفه سرپرست جدید دانشکده‌های پرستاری و پیراپزشکی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در این مراسم زهرا بهشتی سرپرست دانشکده پرستاری و بهزاد جوادیان سرپرست دانشکده پیراپزشکی آمل تودیع و رقیه نظری به عنوان سرپرست جدید این دو دانشکده معارفه شد.

سرپرست سابق دانشکده پیراپزشکی آمل عصر امروز در این مراسم با اشاره به اینکه اهتمام ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در به ثمر نشستن موفقیت‌های دانشکده‌های آمل موثر بوده است، اظهار داشت: برای تغییر کلاس‌های این  دانشکده‌ها 100 میلیون تومان از سوی دانشگاه مازندران هزینه شده است.

بهزاد جوادیان با اعلام اینکه در شش ماهه اخیر با توجه به اینکه این دانشکده زیرمجموعه دانشگاه بابل بود تمامی هزینه‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرداخت شده است، گفت: در زمان الحاق بودجه وزارتی نداشتیم و تمامی بودجه‌ها از سوی استان هزینه شد.

وی با بیان اینکه تغییرات در مجموعه طبیعی است و براساس صلاح دید صورت می‌گیرد از آمادگی خود برای یاری در این دو دانشکده خبر داد.

سرپرست جدید دانشکده‌های پرستاری و پیراپزشکی آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم سیر صعودی پیشرفت و موفقیت در این دانشکده را ادامه دهیم؛ افزود: رسیدن به دانشکده‌های برتر منطقه از اهداف این مجموعه است.

رقیه نظری یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در زمینه جذب رشته‌ها و مقاطع جدید در این مجموعه موفق عمل کنیم.

انتهای‌پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول