اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان:

پرواز حج عمره این هفته از فرودگاه زنجان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: پرواز حج عمره جمعه از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

پرواز حج عمره این هفته از فرودگاه زنجان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فیضی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروازهای فرودگاه زنجان اظهار کرد: جمعه پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان کلید می‌خورد.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی پروازهای عتبات از فرودگاه زنجان اضافه کرد: باید مدارک افرادی که با این پروازها اعزام می‌شوند، 10 یا 9 روز قبل در اختیار حج و زیارت باشد تا با سفارت عراق هماهنگی شده و نسبت به گرفتن ویزای آنها اقدام شود.

همچنین در ادامه این جلسه معاون شهردار زنجان با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه آماده‌سازی فرودگاه برای انجام پروازهای حج اضافه کرد: پاکسازی محیط فرودگاه از جمله مسائلی است که مورد نظر مسئولان شهرداری است.

غلامحسین احمدی با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه آسفالت مسیر فرودگاه افزود: برقراری اتوبوس در زمانی که اعلام شده است، نیز از دیگر اقداماتی است که در روز پرواز صورت می‌گیرد.

وی برقراری تاکسی ویژه فرودگاه و همچنین نصب تابلوهای مسیر نما نیز از دیگر امکاناتی است، که در فرودگاه ایجاد می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه برنامه‌های فرودگاه برای افتتاح و یا کلنگ‌زنی مشخص شد، بر این اساس در روز جمعه که همزمان با راه‌اندازی نخستین پرواز حج از فرودگاه زنجان است، کلنگ‌زنی و توسعه طول باند فرودگاه زنجان، بدرقه زائران زنجانی، بهره‌برداری از تجهیزات سالن مستقبلین موقت، بهره‌برداری از هواپیمای خریداری شده نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول