اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خبر داد

افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد خبر داد.

افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد سید مصطفی حسینی‌مطلق شامگاه دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر سعدآباد اظهار داشت: آنچه تمام مسئولان باید در رأس امور و کارهای خویش قرار دهند، خدمت به مردم است و در واقع همه مسئولان باید تنها وظیفه خویش را خدمت به مردم بدانند.

سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: در سایه توجه خدمت به مردم است که می‌توانیم آنگونه که شایسته است به مردم خدمت‌رسانی کنیم و نیازها و خواسته‌های ایشان را مرتفع سازیم.

حسینی‌مطلق تصریح کرد: افتخار اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد استفاده از تمام توان و پتانسیل برای خدمت به مردم است و در مدت یک‌ ساله‌‌ای که از فعالیت سومین دوره از شورای اسلامی شهر سعدآباد باقیست تمام ظرفیت و توان موجود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به حضور مستمر شورای اسلامی شهر سعدآباد بین شهروندان افزود: برای شناسایی خواسته‌ها و نیازهای مردم از تمامی توان بهره برده‌ایم و حضور مستمر بین شهروندان و آشنایی با دغدغه‌ها و خواسته‌های ایشان از ویژگی‌های بارز شورای اسلامی شهر سعدآباد در این دوره بوده است.

این مسئول تصریح کرد: بهبود وضعیت خیابان‌ها و آسفالت معابر شهر سعدآباد از مسائل مهمی است که در یک سال گذشته به آن توجه ویژه شده و اقدامات مهمی در این راستا صورت پذیرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد خبر داد و گفت: افتتاح جایگاه سوخت cng شهر سعدآباد از مسائل مهمی است که به زودی انجام می‌شود و این امر رضایت خاطر و آسایش شهروندان سعدآبادی و اهالی روستاهای همجوار این شهر را به دنبال داشته است.

حسینی‌مطلق ادامه داد: این امر از خطرات استفاده از سیلندرهای گاز برای خودروهای شخصی می‌کاهد و سبب رفاه و آسایش شهروندان می‌شود و از رفت و آمد ایشان به شهرهای همجوار به منظور استفاده از سوخت cng و اتلاف وقت ایشان جلوگیری می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد اذعان داشت: در حال حاضر بالغ بر 850 جایگاه عرضه سوخت cng در کشور فعالیت می‌کنند و دولت برای رفاه مردم در گسترش این جایگاه‌ها اهتمام دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول