اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر بازرسی استانداری قزوین:

نمایشگاه دستاوردهای دولت فرصتی برای معرفی سامانه ارتباط الکترونیکی است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی استانداری قزوین نمایشگاه دستاوردهای دولت در مشهد مقدس را فرصتی مناسب برای معرفی سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت دانست.

نمایشگاه دستاوردهای دولت فرصتی برای معرفی سامانه ارتباط الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین حمزه محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت با هدف تسهیل در برقراری ارتباط مردم و دولت برای پیگیری مسائل، مشکلات، درخواست‌ها و شکایات، در سطوح ملی، دستگاهی، استانی و شهرستان راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند با استفاده از مجاری و کانال‌های ارتباطی مانند شماره تلفن 111، پست الکترونیکی مسائل خود را مطرح کنند.

وی افزود: آنچه مردم از دولت انتظار دارند، این است که دولت به درخواستشان اهمیت بیشتری دهد و شرایط و زمینه لازم را برای برقراری ارتباطی بهتر و ثمربخش‌تر فراهم آورد که سامانه ارتباطی مردم و دولت نیز با توجه به این مهم تشکیل شده است.

مدیر دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی استانداری قزوین تصریح کرد: از آنجا که حجم انبوه مطالبات مردم در دولت نهم و دهم افزایش پیدا کرد، لزوم تسریع در شناسایی و ریشه‌یابی و برطرف کردن سریع مسائل و مشکلات نیز در دستور کار دولت قرار گرفت که در همین راستا سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای جمع‌آوری و پیگیری در خواست‌ها و شکایت‌های مردمی طراحی و راه‌اندازی شد.

مشاور استاندار قزوین در پایان با اشاره به اهداف و مأموریت‌های سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان و سریع مردم و دولت، بسترسازی ارتباطی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی، هدایت و کنترل مراجعات و اطلاع‌رسانی به موقع در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم، مکانیزه کردن و متمرکز شدن سیستم ارتباط مردم و دولت در سطوح مختلف اجرایی کشور و در نهایت نظارت مستمر بر حسن اجرای امور، وظایف و اختیارات دستگاه‌ها در بستر سامد از مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های این سامانه است.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول