به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین حمزه محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت با هدف تسهیل در برقراری ارتباط مردم و دولت برای پیگیری مسائل، مشکلات، درخواستها و شکایات، در سطوح ملی، دستگاهی، استانی و شهرستان راهاندازی شده و مردم میتوانند با استفاده از مجاری و کانالهای ارتباطی مانند شماره تلفن 111، پست الکترونیکی مسائل خود را مطرح کنند.
وی افزود: آنچه مردم از دولت انتظار دارند، این است که دولت به درخواستشان اهمیت بیشتری دهد و شرایط و زمینه لازم را برای برقراری ارتباطی بهتر و ثمربخشتر فراهم آورد که سامانه ارتباطی مردم و دولت نیز با توجه به این مهم تشکیل شده است.
مدیر دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی استانداری قزوین تصریح کرد: از آنجا که حجم انبوه مطالبات مردم در دولت نهم و دهم افزایش پیدا کرد، لزوم تسریع در شناسایی و ریشهیابی و برطرف کردن سریع مسائل و مشکلات نیز در دستور کار دولت قرار گرفت که در همین راستا سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به عنوان یکی از کاربردیترین ابزارهای جمعآوری و پیگیری در خواستها و شکایتهای مردمی طراحی و راهاندازی شد.
مشاور استاندار قزوین در پایان با اشاره به اهداف و مأموریتهای سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان و سریع مردم و دولت، بسترسازی ارتباطی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی، هدایت و کنترل مراجعات و اطلاعرسانی به موقع در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم، مکانیزه کردن و متمرکز شدن سیستم ارتباط مردم و دولت در سطوح مختلف اجرایی کشور و در نهایت نظارت مستمر بر حسن اجرای امور، وظایف و اختیارات دستگاهها در بستر سامد از مهمترین اهداف و مأموریتهای این سامانه است.
انتهای پیام/ع30/پ3003