اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

سوم خرداد، آخرین مهلت بخشودگی مشمولین غایب خدمت

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تمام مشمولین غایب نظام وظیفه عمومی به منظور بخشودگی مجازات غیبت خدمت خود تا سوم خرداد ماه سال جاری می‌توانند به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

سوم خرداد، آخرین مهلت بخشودگی مشمولین غایب خدمت

سید محمدرضا خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نقش ارزنده جوانان کشور در طول دوران خدمت وظیفه عمومی گفت: معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم برابر قانون، طراحی، برنامه‌ریزی، هدایت و هماهنگی ستادی و اجرای فعالیت‌های مربوط به فراخوان، احضار، اعزام و تعیین تکلیف جوانان مشمول خدمت وظیفه عمومی را بر عهده دارد.

وی افزود: مشمولان غایب در صورت مراجعه به دفاتر پلیس +10 و معرفی خود می‌توانند از بخشودگی مجازات غیبت استفاده کنند.

خسروی ادامه داد: تمام مشمولین غایب خدمت نظام وظیفه تا تاریخ سوم خرداد ماه سال جاری مهلت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و معرفی خود از هرگونه مجازات و اضافه خدمت معاف شده و تنها به مدت 21 ماه خدمت نظام وظیفه را سپری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هرگونه جعل کارت معافیت و یا پایان خدمت و بالا بردن کیفیت آنها صدور این کارت‌ها به صورت هوشمند و الکترونیکی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تعویض کارت‌های قدیمی معافیت از دی ماه سال گذشته آغاز شده است و مشمولین می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

خسروی در پایان خاطر نشان کرد:‌ تمام دارندگان معافیت‌های پزشکی و کفالت، خرید خدمت، بنیاد شهید و ... باید تا پایان خرداد ماه سال جاری به منظور تعویض کارت‌های پایان خدمت خود به مراکز پلیس +10 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول