اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور:

جلسه فرمانده انتظامی با شوراهای دانش‌آموزی در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: جلسه تعاملی فرمانده انتظامی با منتخبان شوراهای دانش‌آموزی در نیشابور برگزار شد.

جلسه فرمانده انتظامی با شوراهای دانش‌آموزی در نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن امیری در این جلسه افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای دانش‌آموزان به‌ عنوان یکی از اقشار بزرگ جامعه در تامین اجتماعی پایدار همواره در دستور کار پلیس بوده است.

وی اظهار داشت: امروزه امنیت یک احساس مسئولیت جمعی و نقش دانش‌آموزان به ویژه منتخبان شوراهای دانش‌آموزی در این خصوص یک نقش بارز و درخشان است.

این مقام انتظامی نیشابور ادامه داد: در این جلسه تعداد 40 نفر از منتخبان شوراهای دانش‌آموزی شهرستانی، استانی و کشوری در کلیه مقاطع تحصیلی پسرانه و دخترانه حضور داشتند و به سوالات آنان پاسخ‌های لازم داده شد.

امیری خاطرنشان کرد: این جلسه با توجه به آگاهی دانش‌آموزان از نیازها و مشکلات دانش‌آموزی تعدادی از منتخبان شوراهای دانش‌آموزی به‌عنوان رابطان فعال با پلیس انتخاب شده تا با برقراری ارتباط بیش‌تر، پلیس را در پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بهتر برنامه‌های آموزشی و پیش‌گیرانه یاری کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول