اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

رشد و توسعه جامعه بدون اولویت دادن به زنان غیرممکن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: رشد و توسعه جامعه بدون اولویت دادن به زنان در جامعه غیرممکن است.

رشد و توسعه جامعه بدون اولویت دادن به زنان غیرممکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری بعد از ظهر امروز در همایش بانوی سرافراز گلستانی که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: جامعه‎ای که می‎خواهد به سوی توسعه و کمال حرکت کند نباید صرفا به عوامل مادی توجه داشته باشد و اگر تعالی انسان را نادیده بگیرد موفقیت دست‎نیافتنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی نقش و جایگاه زنان در اهمیت و جهت‎دهی به مسیر رشد و توسعه کشور به گونه‎ای ترسیم شده که می‎توان با قاطعیت به نقش بی‎بدیل زنان در رشد و شکوفایی جامعه اذعان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان؛ تاثیر مستقیم و غیرمستقیم زنان در شاخصه‎های توسعه‎ای را از عوامل مهم بهره‎مندی زنان در توسعه عنوان کرد و افزود: تاثیر مستقیم زنان در شاخصه‎هایی همانند جمعیت، بهداشت و نظایر آن و در تاثیر غیرمستقیم همچون آموزش نشان می‎دهد که اگر به زنان اهمیت داده نشود رشد و پیشرفت جامعه حاصل نخواهد شد.

خواجه‎مظفری خاطر نشان کرد: زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از سرور زنان عالم حضرت فاطمه‎زهرا (س) نقش تاثیرگذاری در تاریخ این ملت رقم زده‎اند که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، آبادانی، سازندگی، پیشرفت و در همه عرصه‎ها حضور زنان همواره پررنگ و مؤثر بوده است.

وی افزود: نامگذاری امسال تحت عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حقیقت حکایت از ضرورت و اهمیت ویژه در توسعه همه‎جانبه است که در سال‎های گذشته به دلیل آماده نبودن زیرساخت‎های اقتصادی این شعار مطرح نشد اما سال جدید با وجود تامین زیرساخت‎ها در راستای تولیدات داخلی و توسعه پایدار به عنوان سال تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان داشت: توسعه پایدار به عنوان یکی از بسترهای تعالی و رشد انسان محسوب می‎شود و آنگاه می‎تواند موفقیت‎آمیز باشد که با همکاری و مشارکت همه‎جانبه گروه‎های اجتماعی خصوصا زنان همراه باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول