اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش از آغاز بازی سپاهان و الاهلی رخ داد

مرگ یک زن جوان در اتوبان ذوب‌آهن

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: ساعتی پیش از آغاز بازی دو تیم سپاهان و الاهلی، زن جوانی در حادثه تصادف در ابتدای اتوبان ذوب‌آهن جان خود را از دست داد.

مرگ یک زن جوان در اتوبان ذوب‌آهن

بهزاد بزرگزاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: این حادثه در ابتدای جاده ذوب‌آهن رخ داد و با توجه به اینکه پیش از آغاز بازی سپاهان بود، ترافیک بسیار سنگینی نیز ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه انحراف خودروی پیکان و برخورد شدید با یک دستگاه خودروی پژو بوده است، تصریح کرد: متأسفانه سرنشین خودروی پیکان که زن جوانی بوده است، در دم جان سپرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان اضافه کرد: خودروی پیکان زمانی که از اصفهان به سمت فولادشهر می‌رفته، از مسیر خارج شده و به باند مقابل منحرف می‌شود و با یک خودروی پژو تصادف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خودروی پژو تک سرنشین بوده است، ادامه داد: رانندگان دو خودروی پژو و پیکان بر اثر این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

بزرگزاد تاکید کرد: با توجه به اینکه ایستگاه شماره 11 آتش‌نشانی در محدوده زندان اصفهان است، پس از اطلاع از این حادثه سریعاً اکیپ این ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و راننده خودروی پیکان را که در داخل خودرو محبوس شده بود، نجات دادند.

وی درباره چگونگی انحراف خودروی پیکان از مسیر خود به فارس گفت: علت حادثه هنوز مشخص نیست و پلیس راهور علت حادثه را مشخص می‌کند.

به گزارش فارس، این حادثه زمانی رخ داد که طرفداران تیم سپاهان برای تماشای بازی تیم خود به سمت ورزشگاه فولادشهر در حرکت بودند و به همین علت ترافیک بسیار سنگینی نیز در این منطقه ایجاد شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول