اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قم:

حضور مربیان قمی در دوره مربیگری هندبال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از حضور مربیان هندبال قم در دوره مربیگری درجه یک این رشته در کشور خبر داد.

حضور مربیان قمی در دوره مربیگری هندبال

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر اهمیت به روز شدن دانش هندبال در قم تصریح کرد: مربیان هندبال قم در دوره ارتقای مربیگری این رشته ورزشی که توسط فدراسیون برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی افزود: بر این اساس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون در راستای ارتقای سطح کیفی دانش و اطلاعات مربیان درجه دو هندبال کشور در نظر دارد یک دوره کلاس مربیگری درجه یک این رشته ورزشی را با شرایط مشخص شده برگزار کند.

طباطبایی اضافه کرد: به همین منظور برای هر استان یک سهمیه تخصیص داده شده است و هیئت هندبال هر استان ضمن معرفی فرد مورد نظر آن هیئت باید مدارک مورد نیاز را تا روز دهم خرداد ماه به کمیته مربیان و آموزش فدراسیون ارسال کند، ضمن اینکه مسئولیت معرفی فرد شایسته بر عهده رئیس هیئت و رئیس کمیته مربیان هیئت‌های استانی نهاده شده است.

وی یادآور شد: بر این اساس محل برگزاری دوره، استان کرمانشاه معرفی شده است و مدیر دوره نیز ناصر تسلیمی خواهد بود در حالی که مدرسین دوره ناصر و علیرضا حبیبی هستند و مدت دوره نیز هفت روز در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به اینکه این دوره از 23 تیر ماه آغاز می‌شود افزود: همچنین از سوی کمیته آموزش و مربیان فدراسیون هندبال کشورمان برنامه برگزاری دوره‌های مربیگری اعلام شد و بر این اساس هفته اول خرداد ماه سال جاری اصفهان میزبان نخستین دوره خواهد بود که ولی‌الله طباطبایی هم به عنوان مدرس در این دوره حضور خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب زمان برگزاری این دوره از روز شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه تا ششم خرداد ماه خواهد بود و محل آن دانشگاه اصفهان پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه دانشگاه کاشان و شهر مهاباد هم از دهم لغایت هفدهم خرداد ماه میزبان دوره‌های آتی مربیگری هستند که رسول کشانی و کوروش خسروی به عنوان مدرس در این دوره‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت هندبال استان قم اظهار داشت: قم امسال در مسابقات لیگ‌های دسته اول هندبال مردان و بانوان باشگاه‌های کشور دو نماینده دارد که در صدد هستیم تیم‌های قوی و منسجم در این دوره از مسابقات به مصاف حریفان بروند.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته تیم‌های اعزامی هندبال قم به خوبی توانسته‌اند خود را در بین تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان و بانوان باشگاه‌های کشور به مرحله پایانی برسانند اما با بداقبالی نمایندگان قم از صعود به لیگ برتر بازمانده‌اند که امیدوارم امسال شاهد صعود آنها به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول