اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

تجهیز 60 آمبولانس امدادی آذربایجان‌غربی به GPS

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: 60 دستگاه آمبولانس امدادی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به سیستم GPS مجهز شدند.

تجهیز 60 آمبولانس امدادی آذربایجان‌غربی به GPS

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با افتتاح مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی این تعداد آمبولانس و خودرو با نصب GPS سوانح را مدیریت خواهند کرد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز کنترل عملیات استان، تصریح کرد: با ایجاد بستر فیبر نوری و مخابراتی مرکز کنترل عملیات استان راه‌اندازی شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا 60 دستگاه آمبولانس به GPS مجهز شده‌اند، افزود: انتقال تصاویر کنترل نقاط حادثه‌خیز و گردنه‌های استان به مرکز نیز در جریان افتتاح این مرکز راه‌اندازی شده است.

زینال‌پور خاطرنشان کرد: این اقدام به کمک اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی میسر شده است.

وی در ادامه با اشاره به آموزش‌های ارائه شده توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به اعضای این جمعیت، گفت: سال گذشته 83 هزار نفر در استان از آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر استان برخوردار شده‌اند که این میزان چهار برابر افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به دیگر برنامه‌های آموزشی صورت گرفته این جمعیت برای افزایش همراهی مردم با جمعیت هلال‌احمر، اظهار داشت: اجرای 900 دقیقه برنامه زنده و تولیدرادیویی در این راستا، راه‌اندازی سایت آموزش امداد و نجات در استان، برگزاری آموزش تخصصی برای یک هزار و 801 کارآموز و اجرای آموزش روستایی برای 11 هزار روستانشین استانی از جمله برنامه‌های هلال‌احمر در این حوزه به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول