اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

پروژه‌های شهرک‌های صنعتی یزد به طور کامل اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از عدم اجرای کامل مصوبات هیئت دولت در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

پروژه‌های شهرک‌های صنعتی یزد به طور کامل اجرایی نشده است

سیدمسعود عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: سه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد 16 مصوبه در بخش شهرک‌های صنعتی به همراه داشت که توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی را موجب شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد هفت مصوبه مربوط به سفر نخست و پنج مصوبه مربوط به سفر دوم و چهار مصوبه نیز مربوط به سفر سوم هیئت دولت به استان یزد بوده است.

عظیمی ادامه داد: مصوبات دور اول سفر هیئت دولت دارای پیشرفت فیزیکی 98 درصدی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جهان آباد میبد، طراحی تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی مهریز و اردکان، کمک به تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فولاد، ابرکوه و طبس، ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب و کار یزد با اعتبار 50 میلیارد ریال، مطالعه و مکان‌یابی ناحیه صنعتی کارگاهی در شهرک‌های یزد، مهریز و اردکان، مطالعه خوشه‌های صنعتی نساجی و کاشی و سرامیک اشاره کرد.

وی در تشریح مصوبات دور دوم سفر نیز بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌هایی که در این دور از سفر ریاست جمهور به یزد تصویب شد می‌توان به انتقال نواحی صنعتی شمس‌آباد میبد و سریشم مهریز از سازمان جهاد کشاورزی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مطالعه و ایجاد شهرک تخصصی الکترونیک و فناوری اطلاعات در شهر یزد اشاره کرد که در مجموع دارای 78 درصد پیشرفت فیزیکی است.

عظیمی ادامه داد: مطالعه، طراحی، اجرا و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی مهریز، اردکان، تفت، ابرکوه و مطالعه شهرک‌های صنعتی خاتم، زارچ و بهاباد از مهم‌ترین مصوبات سفر سوم هیئت دولت اینکه در مجموع پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.

وی گفت: این پروژه‌ها با مشارکت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استانداری یزد و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تحقق یافته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول