اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی:

تمام زندانیان جرائم نقدی آزاد می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی از اختصاص 30 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم نقدی خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده تمام زندانیان جرائم نقدی استان آزاد و تعداد زندانیان این جرایم به صفر می‌رسد.

تمام زندانیان جرائم نقدی آزاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حسن محمدیاری ظهر امروز در مجمع سالانه انجمن حمایت زندانیان مراغه با بیان اینکه هم‌اکنون 270 نفر زندانی جرائم نقدی در زندان‌های استان دوره ندامت را سپری می‌کنند، اظهار کرد: تا دو ماه آینده تمام زندانیان جرایم نقدی استان آزاد و تعداد زندانیان جرایم نقدی موجود به صفر می‌رسد.

وی از ساخت ساختمان کانون اصلاح و تربیت تبریز در سه شهر تبریز، مراغه و اهر خبر داد.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش‌های انجمن حمایت از زندانیان مراغه برای حمایت از خانواده‌های زندانیان گفت: این انجمن برای چهارمین سال نمونه کشوری شناخته شده است.

ایجاد اشتغال برای 200 زندانیان رای باز

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این مجمع از ایجاد 200 زمینه اشتغال برای زندانیان رای باز در سال‌جاری خبر داد.

علی دیزجی گفت: این اشتغال در قالب ایجاد کارگاه قالی‌بافی، خیاطی و گلخانه تولید محصولات زراعی با اعتبار 3 میلیارد ریال میسر شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 273 خانواده زندانی شهرهای مراغه، بناب، ملکان و عجب‌ شیر، از خدمات حمایتی این انجمن بهره‌مند هستند، افزود: در یک سال گذشته 4 میلیارد و 810 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های زندانیان این چهار شهر پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول