اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه امام خمینی(ره) اعلام کرد

حمایت مادی و معنوی دانشگاه امام خمینی(ره) از طرح تحول علوم انسانی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین با تأکید بر ضرورت تحول در علوم انسانی از حمایت مادی و معنوی این دانشگاه در این خصوص خبر داد.

حمایت مادی و معنوی دانشگاه امام خمینی(ره) از طرح تحول علوم انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرزاد جهان‌بین عصر امروز در نشست هم‌اندیشی تحول در علوم انسانی که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیتی که امروز جمهوری اسلامی در اختیار اساتید قرار داده، در تاریخ بی‌نظیر است به طوریکه هیچ‌یک از انبیا و اولیای الهی از چنین شرایطی برخوردار نبودند.

وی اضافه کرد: امروز در تمام گروه‌های دانشگاهی معارف اسلامی تدریس می‌شود و این یک فرصت مناسبی در امر تربیت دانشجویان است در حالی که در گذشته تدریس در دانشگاه‌ها و مدارس برای علما و روحانیان دست نیافتنی بود.

وی با بیان اینکه مسئولان و اساتید به جای اینکه تاریکی را لعنت کنند باید شمعی روشن کنند، ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای، هالیوود و سایت‌ها زیادی در حال فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی هستند و دانشگاهیان نیز وظیفه دارند تا در مقابل این تهاجم فرهنگی محکم بایستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اساتید حوزه معارف باید در تمام مسائل صاحب نظر باشند تا بتوانند به شبهاتی که در کلاس‌ها مطرح می‌شود به خوبی پاسخ دهند.

جهان‌بین ادامه داد: نباید از توانمندسازی هراس داشته باشیم، چراکه هر کسی در هر موقعیت علمی نیاز به توانمند شدن دارد و نباید به اطلاعاتی که در گذشته کسب کرده اکتفا کند.

معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین تصریح کرد: برای بهبود سطح علمی اساتید استان قزوین باید از توان اساتید صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و کارگاه‌های آموزشی در این زمینه تشکیل شود.

وی در پایان عنوان کرد: از طرح تحول در علوم انسانی حمایت معنوی و مادی انجام داده و امکانات دانشگاه را در اختیار مسئولان و اساتید قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول