اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

تفکرات امام‌خمینی منشاء بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تفکرات امام‌خمینی منشاء استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است.

تفکرات امام‌خمینی منشاء بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در نشست شورای نمایندگی ولی فقیه سپاه این استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) هیمنه پوشالی غرب را در هم شکسته است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی و تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم رحلت امام خمینی(ره)، افزود: تفکرات امام راحل(ره) منشا استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شد.

سرافراز ادامه داد: حضور واقعی مردم در صحنه با انگیزه‌های دینی و خواسته‌های معنوی، باعث پیدایش انقلاب‌های خودجوش در کشورهای اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به هویت این قیام‌ها و انقلاب‌ها؛ انحراف و مصادره را از خطرات و آسیب‌هاى بزرگى دانست  که بر سر راه خواست ملت‌های مظلوم و مسلمان  قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه افتخار آفرین فتح خرمشهر، گفت: هفته مقاومت یادآور رشادت‎های فرزندان عاشورایی این سرزمین در کربلای ایران زمین است.

سرافراز افزود: گرامیداشت سوم خرداد، تجلیل از فرهنگ ایثار، شهادت و جانبازی در راه خداوند متعال است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول