اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 420 کیلو‌گرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 420 کیلوگرم تریاک و حشیش در شهرستان‌های زاهدان و سراوان خبر داد.

کشف 420 کیلو‌گرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با اقدامات اطلاعاتی با‌خبر شدند گروهی از قاچاقچیان با استفاده از اتوبوس مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از زاهدان به سایر نقاط کشور حمل می‌کنند، لذا شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را در این زمینه شناسایی و خودرو را در ایست و بازرسی شهید صدوقی نصرت‌آباد متوقف کنند.

ناظری ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 150 کیلو و 500 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان ‌و بلوچستان از کشف 270 کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان در شهرستان سراوان خبر داد و افزود: در مجموع پنج نفر از قاچاقچیان در این زمینه دستگیر شدند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول