اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان زندان‌ها خبر داد

افتتاح اردوگاه کاردرمانی ایرانشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌ها گفت: پروژه بزرگ عمرانی اردوگاه کار‌درمانی ایرانشهر در سال ‌جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح اردوگاه کاردرمانی ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان، محمدعلی زنجیره‌ای در بازدید از روند اجرایی پروژه عمرانی اردوگاه کار‌درمانی ایرانشهر اظهار داشت: اردوگاه کار‌درمانی شهید لاجوردی ایرانشهر با رعایت استانداردهای روز در حال احداث است و از سوی سازمان زندان‌های کشور به منظور تسریع در روند راه‌اندازی فاز یک پروژه فوق، تمهیداتی در زمینه تخصیص بودجه و اعتبارات مورد نیاز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در صورت تامین منابع، نیروهای انسانی و اعتبارات لازم، پروژه بزرگ اردوگاه کار‌درمانی ایرانشهر در سال‌ جاری راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول در زمینه جابه‌جایی و انتقال محکومان بومی استان سیستان و بلوچستان از سایر زندان‌های کشور گفت: خانواده‌های مددجویان بومی تقاضاهای متعددی برای انتقال زندانیان بومی استان سیستان و بلوچستان از سایر زندان‌های کشور دارند.

وی گفت: در این راستا با راه‌اندازی اردوگاه ایرانشهر و افزایش فضای فیزیکی زندان‌های استان در صورت تزریق و تامین منابع مالی و نیروی انسانی موردنیاز؛ همچنین مساعدت و همکاری مسئولان استانی در زمینه جذب منابع مالی لازم برای تامین سرانه مددجویان، به تدریج تمامی محکومان بومی سیستان‌ و بلوچستان به زندان‌های استان انتقال می‌یابند.

زنجیره‌ای در بازدید از زندان ایرانشهر و بررسی وضعیت مددجویان این زندان ضمن اشاره به سختی مضاعف کار شغل زندانبانی به ویژه در شهرستان ایرانشهر گفت: شغل زندانبانی نیازمند به یک روحیه و اراده الهی با تفکر بسیجی دارد که این ویژگی در کارکنان زندان ایرانشهر نمایان بوده و اقدامات و فعالیت‌های ریاست و کارکنان اداره زندان شایسته قدردانی و تقدیر است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول