اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام:

توسعه زیرساخت‌های ایلام اولویت نخست مخابرات است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: توسعه زیرساخت‌های ایلام اولویت نخست مخابرات است.

توسعه زیرساخت‌های ایلام اولویت نخست مخابرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود باقری صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های استان در زیر بخش مخابرات اولویت نخست این شرکت است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم نیز برنامه‌های مختلفی از سوی این شرکت در استان ایلام تدوین و طراحی شده که جای تقدیر و تحسین دارد.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده که خدمات مختلف تلفن ثابت نیز در استان ایلام راه‌اندازی شود تا مردم از این مزیت  بهره‌مند شوند.

باقری تصریح کرد: راه‌اندازی پیامک تلفن ثابت یکی از برنامه‌های این شرکت در استان بوده که تا پایان امسال در استان ایلام ایجاد می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: در حال برنامه‌ریزی برای نصب سامانه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در استان آغاز شده و به زودی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: طرح اولیه این موضوع در استان انجام شده و با اجرای کامل آن مردم می‌توانند از طریق تلفن ثابت به سامانه تلفن همراه وصل شده و پرداخت قبوض و دیگر کارهای خدماتی را انجام دهند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر در کشور سه شرکت اصلی مجوز لازم را از شرکت سیار مخابرات دریافت کرده که مجوز ارسال پیامک به مشترکین تلفن همراه دارند. 

باقری تصریح کرد: این مجوزها توسط شرکت سیار مخابرات صادر شده و این شرکت‌ها نمایندگی‌های مختلفی در کل استان‌های کشور دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام یادآور شد: این نمایندگی‌ها مجاز به نصب سامانه‌ها پیامکی مجاز به ادارات و شرکت‌ها فعال دارند.

وی عنوان کرد: نحوه ارسال شامل زمان، شرایط و... آن در اختیار شرکت مخابرات نبوده و تنها شرکت خدمات دهنده مسئول این بخش است.

این مسئول ابراز داشت: به عنوان مثال اکنون اکثر سازمان‌ها و دوایر دولتی به این سیستم مجهز بوده و برای مردم استان ایلام پیامک ارسال می‌کنند.

باقری متذکر شد: البته باید در این راستا فرهنگ‌سازی شود که در چه زمانی این پیامک‌ها به دست مردم برسد که اولا اثر بخش باشد و دوما برای مردم ایجاد مزاحمت نداشته باشد. 

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام در پایان اذعان داشت: در صدد هستیم با تلاش‌های انجام شده مشکلات احتمالی این بخش نیز بر طرف شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول