اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

پیشرفت 95 درصدی پروژه‌های مخابراتی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 95 درصدی پروژه‌های شرکت مخابرات این استان در سال گذشته خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی پروژه‌های مخابراتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌رضا فتحی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اهمیت نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقیق، توسعه و فرهنگ‌سازی مناسب آشکار است.

وی افزود: هر کشوری که مجهز به وسایل اطلاعاتی و ارتباطی پیشرفته باشد می‌تواند اطلاعات به روز و مهم مورد نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن به دست آورد.

فتحی با بیان این که در انقلاب صنعتی کشورهای اروپایی مجهز به انواع ابزارهای ارتباطی پیشرفته بودند، افزود: در عصر حاضر بشر به دنبال دست‌یابی به رسانه‌های با ظرفیت بالاتری برای انتقال اطلاعات مورد نیاز خود است.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری ایجاد بزرگ‌راه‌های اطلاعات پرظرفیت را یکی از شاخصه‌های مهم در توسعه کشورها عنوان کرد و افزود: امروزه حرکت کشورهای جهانی برای ایجاد بزرگ‌راه‌های اطلاعاتی دائم در حال تغییر و تحول است.

وی به رشد سریع و چشمگیر تلفن ثابت و همراه در کشور ایران اشاره کرد و گفت: رشد چشمگیر تلفن ثابت و همراه در کشور توسعه فراگیر دولت الکترونیک در روستا‌ها، تقویت تولید داخلی صنعت مخابرات، توسعه بخشی به فناوری اطلاعات و ارائه خدمات نوین به مشترکان همه حکایت از سیاست‌گزاری‌های اصولی شرکت مخابرات ایران دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در سال گذشته ما برنامه‌ریزی لازم برای به نتیجه رساندن پروژه‌های این شرکت انجام دادیم که در نهایت این پروژه‌ها در پایان سال 90 از پیشرفتی بالغ بر 95 درصد برخوردار شدند.

وی ادامه داد: در سال 90 برای به نتیجه رساندن پروژه‌های شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری بالغ بر 68 میلیارد ریال هزینه شده است.

فتحی بیان داشت: راه‌اندازی باند 900 در 21 برنامه به تعداد 20 عدد، میکرو 1800 که در 9 برنامه به تعداد8 عدد، پیکو 1800 ا 5 برنامه به تعداد3 عدد، ماکرو 1800 با 21 برنامه به تعداد 21 عدد و بین‌فرمانداری با 24 عدد از دیگر اقدامات شرکت مخابرات در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول