اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

روابط عمومی‌ها انعکاس‎دهنده عملکرد نظام هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: روابط عمومی‌ها منعکس‌کننده عملکرد ادارات هستند تا مردم نسبت به نظام دید مثبتی پیدا کنند.

روابط عمومی‌ها انعکاس‎دهنده عملکرد نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی پیش از ظهر امروز در همایشی که به منظور گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: کارکنان روابط عمومی‌ها، مسئول روابط عمومی نظام جمهوری اسلامی هستند نظامی که 33 سال از عمرش گذشته و هنوز با اقتدار کامل تداوم دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس بر ارتباط روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و مطبوعات تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود دید مثبت از عملکرد نظام در مردم ایجاد شود.

قزل‌سفلی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی در چارچوب آموزه‌های قرآنی باید حرکت کند بیان داشت: روابط عمومی آئینه تمام‌نمای دستگاه‌های اداری در جلب رضایت و اعتماد مردم است.

وی با اشاره به یکصدمین سفر ریاست جمهوری به استان‌ها ادامه داد: در همین زمینه همایش و نمایشگاهی از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در شهرستان برگزار شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس در اهمیت ارتباط بین مدیران نظام با مردم برای کم کردن فاصله بین آنها خاطر نشان کرد: سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت به تبعیت از سفرهای استانی مقام معظم رهبری برای ارتباط بهتر با مردم انجام شد که در طول سه سفر هیئت دولت به استان گلستان 166 مصوبه نصیب شهرستان گنبدکاووس شده که اغلب آنها اجرایی شده است.

به گفته وی حفظ کرامت انسانی یکی از وظایف روابط عمومی‌ها است زیرا مردم جانشین خدا در زمین هستند و باید شأن و شخصیت آنها در دستگاه‌های اداری حفظ شود و وظیفه روابط عمومی‌هاست که این امر را نهادینه کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول