اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اکثریت آرا تصویب شد

مخالفت شورا با قراردادهای طولانی مدت پیمانکاری

خبرگزاری فارس: با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اردبیل درخواست شهرداری مبنی بر انعقاد قرارداد طویل المدت ( سه سال) با پیمانکاران خدمات شهری به تصویب نرسید، با اکثریت آرا تصویب شد

مخالفت شورا با قراردادهای طولانی مدت پیمانکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما با هدف رفع برخی از مشکلات و نارسایی‌ها و پیوسته بودن امور این پیشنهاد را ارائه دادیم چرا که شهر تبریز در این زمینه تجربه موفقی دارد.

صدیف بدری خاطرنشان کرد: به رغم برخی از معایب این پیشنهاد اما مزایای آن بسیار زیاد است و تمدید قرارداد رفت و روب شهری به صورت سالانه هم برای کارگران و هم مجموعه پیمانکاری مشکلات و درد‌سر‌هایی را به وجود می‌آورد که با پیشنهاد جدید این مشکلات برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: در قانون انعقاد قرار‌داد با شرکت‌های پیمانکاری یک ساله تعریف نشده و دست ما در این زمینه باز است و می‌توانیم هر سال نیز به تناسب تورم در تمدید قرارداد خود مبلغ موردنظر را اعمال کنیم.

* مجوز شهربازی در شورابیل صادر نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در ادامه با بیان اینکه تعامل با شورای شهر به نفع شهر، شهروندان،‌ شهرداری و خود شورا خواهد بود، بیان داشت: از شهریور ماه سال گذشته شهرداری هیچ مجوزی را برای دایر کردن وسایل شهربازی در پارک‌ها و منطقه شورابیل نداده است.

بدری ادامه داد: اگر دستگاهی نیز نصب می‌شود مربوط به تعهدات سال گذشته است که شهرداری متعهد به اجرای آن بوده است به طوری که ما مخالف نصب وسایل جدید بازی در پارک‌ها هستیم.

این مسئول در ادامه به وضعیت پازل‌کاری و مرمت برخی از میادین و معابر اشاره کرد و گفت: اگر این مرمت در تعهد پیمانکار باشد موظف به انجام کار است اما اگر پیمانکار تعهدی نداشته باشد ما وظیفه داریم مرمت پازل معابر و پیاده‌روها را انجام دهیم.

شهردار اردبیل در مورد ورودی شهر اردبیل از خلخال و مشگین‌شهر نیز تصریح کرد: با اجرای کندرو در ورودی به اردبیل از سمت مشگین‌شهر و ساماندهی ورودی از خلخال اقدام شده است که امیدواریم با اجرای آنها ساماندهی واقعی اتفاق بیفتد.

بدری به کاهش حجم مراجعات مردم به شهرداری و روان‌سازی صدور پروانه‌ها اشاره کرد و افزود: آمار پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون ماده 5 در ماه‌های اخیر 73 درصد کاهش یافته است.

وی حرکت روان‌سازی بروکراسی اداری در شهرداری را مثبت، سازنده و رو به جلو خواند و عنوان کرد: در این زمینه دستور‌العمل‌هایی در قالب سند تحول اداری تدوین شده که امیدواریم با اجرایی شدن آن سهولت کارها بیش از گذشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان بهسازی فضای سبز شورابیل را در کنار روکش خیابان اتوبوسرانی خاطرنشان کرد و اظهار داشت: برای جمع‌آوری پسماند شهری و همچنین بیمارستانی و صنعتی با پیمانکاران مختلف وارد مذاکره شدیم تا به صورت مرتب و منظم این کار انجام شود.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول