اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

اهانت‌کنندگان به قرآن کریم خوار می‌‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: قرآن کریم اهانت‌کنندگانش را به چنان خواری و ذلت می‌اندازد که حتی در مخیله بشریت تصور آن بسیار سخت و دشوار است.

اهانت‌کنندگان به قرآن کریم خوار می‌‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌نظری عصر امروز در همایش قرآن و عترت پاک رسول در اردبیل اظهار داشت: مسلمانان در قبال حرکت دشمنان اسلام در اهانت به قرآن کریم و مقدسات وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید با تمام توان و بضاعت خود از حریم مقدسات دفاع کنند.

وی به حرکت کشیش آمریکایی و سرباز نفرین شده غرب در افغانستان در اهانت به ساحت قرآن کریم اشاره کرد و افزود: قرآن کتاب نورانی الهی همه را به شنیدن پند و اندرز واقعی و همچنین عبرت گرفتن از گذشتگان فرا می‌خواند چرا که در طول تاریخ هر کس با قرآن کریم، مکتب اسلام و اهل بیت درافتاده است به یقین رو به سقوط و زوال گذاشته شده است.

مشهوری‌نظری خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با مشاهده گسترش و فراگیر شدن دین الهی در رسیدن به منافع نامشروعشان احساس خطر می‌کنند و در این بین به سناریوی زشت قرآن‌سوزی روی آورده‌اند تا به خیال خام خود بتوانند امت اسلامی را جریحه‌دار کنند.

این مسئول اضافه کرد: این چنین حرکت‌های وقیحانه نه تنها نتیجه وارونه‌ای داشته است بلکه به عظمت و اعتبار قرآن کریم افزوده شده و شاهد گرایش امت‌های اسلامی و غیراسلامی به مطالعه کتاب مقدس قرآن و فهم آن هستیم.

وی تصریح کرد: به یقین مسلمانان به شکل منطقی از اصالت، حقانیت و همه فهمی کتاب قرآن دفاع می‌کنند و در یک مقابله به مثل منطقی سعی می‌کنند با دشمنان دین، اسلام و قرآن مقابله کنند.

به گزارش فارس، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به این‌که قرآن مجید تعلق به همه مسلمانان دارد، بیان کرد: گسترش فرهنگ ارزنده قرآن کریم در جامعه فقط کار یک ارگان یا نهاد نیست بلکه همه باید مشارکت کنند تا جامعه ما به جامعه‌ای قرآنی و ارزشی تبدیل شود.

مشهوری‌نظری در ادامه گفت: ‌مشارکت مردم در طرح وقف قرآن کریم در پاسخ به توهین و جسارت نظام غرب به قرآن کریم حرکتی خداپسندانه است که پاداش اخروی و دنیوی را به دنبال دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان به انجام امور وقفی و خیرخواهانه می‌توانند با واریز مبالغ مورد نظر خود به حساب سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در طرح وقف قرآن کریم با هدف مقابله با توطئه‌های ضد قرآنی و ضد دینی مشارکت کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول