اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

پیشرفت 46 درصدی احداث بزرگراه برازجان ـ گناوه

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پیشرفت فیزیکی بزرگراه برازجان - گناوه از مرز 46 درصد گذشت.

پیشرفت 46 درصدی احداث بزرگراه برازجان ـ گناوه

علیرضا صفایی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم در راستای توسعه زیرساخت‌های راهسازی در استان بوشهر اقدامات ارزشمند و قابل قبولی انجام گرفته است.

وی افزود: هم‌اکنون راه‌های روستایی در سراسر استان با کیفیت و شتاب خوبی در دست اجراست و در سال گذشته و امسال به نتایج بسیار خوبی در توسعه راه‌های روستایی رسیده‌ایم و به ویژه در ایمن‌سازی جاده‌های بین روستاها تلاش خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 600 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر وجود دارد و همزمان نیز عملیات اجرای 400 کیلومتر بزرگراه در دست انجام است که امیدوار هستیم با تلاش همه مسئولان در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: در رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده و در یک سال اخیر بیش از 14 نقطه حادثه‌خیز توسط این اداره کل مرتفع شده است.

وی بیان کرد: نصب دوربین‌ در مناطق پرتردد و کنترل جاده‌ها به منظور افزایش ضریب ایمنی مسافران از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در نیمه نخست امسال عملیاتی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اجرای بزرگراه 205 کیلومتری اهرم به دیلم گفت: این بزرگراه در چند قطعه در حال اجراست که مسیر برازجان به گناوه از مهم‌ترین و پرترددترین این مسیرهاست که با جدیت شاهد اجرای این قطعه بزرگ هستیم.

صفایی‌بوشهری اذعان داشت: پیشرفت فیزیکی بزرگراه برازجان ـ گناوه از مرز 46 درصد گذشته است و انتظار داریم تا انتهای سال جاری چند قطعه مهم از این بزرگراه در اختیار مردم شریف استان قرار گیرد.

وی افزود: پل بزرگ کلل در این بزرگراه قرار دارد که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و احداث این پل گام بزرگی در امنیت جاده‌ای در استان بوشهر است.

صفایی‌بوشهری خاطر نشان کرد: برای رشد و توسعه پایدار باید نسبت به توسعه جاده‌ها و تسهیل در امور حمل و نقل جاده‌ای و ریلی و هوایی اهتمام ورزیم و برای این مهم از تمام توانمندی و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول