اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال:

مهم‌ترین کارکرد نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مهم‌ترین کارکرد نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال را فرهنگ‌سازی برشمرد.

مهم‌ترین کارکرد نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، سعید پورابوالقاسم اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال توانسته نقش فرهنگ‌سازی را به منظور استفاده مناسب از ظرفیت‌های این رسانه‌ها ایفا کند.

وی گفت: مردم در استان‌های مختلف استقبال خوبی از این نمایشگاه‌ها داشتند که این موضوع مسئولیت این مرکز را سنگین‌تر می‌کند.

مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ادامه داد: برای برپایی نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال در استان‌ها امسال برنامه‌های خوبی تدوین شده است که نخستین دوره آن در یزد، سپس در خراسان‌شمالی و بعد از آن در تبریز و به همین شکل در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

پورابوالقاسم با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال در استان‌ها گفت: بر همین اساس بخش فرصت‌ها و تهدیدها، آسیب‌ها و تهدیدها هم‌چنین فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که در فضای رسانه‌‌های دیجیتال برای خانواده‌ها وجود دارد در این نمایشگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی 50 شرکت در فضایی به وسعت دو هزار متر حضور دارند، تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه دو هزار نرم‌افزار رسانه‌های دیجیتال ارائه‌ می‌شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با اشاره به ساماندهی 46 غرفه برای برپایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی گفت:‌ در این غرفه‌ها محصولات رسانه‌ای دیجیتال در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، آموزشی، کاربردی و سرگرمی و ... ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری این نمایشگاه برنامه‌های جنبی مثل نشست‌های تخصصی، جشن کودکان، مسابقه و ... پیش‌بینی شده است.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی این استان از ساعت 9 صبح تا 12:30 و 17 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول