اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

استقلال ایران بدون تولید ملی معنا ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودهن، بومهن، آبعلی و پردیس گفت: استقلال جمهوری اسلامی ایران بدون تولید ملی معنا و مفهومی ندارد.

استقلال ایران بدون تولید ملی معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام حسین توسلی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر رودهن که با موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز ارائه راه‏‌های بهتر استفاده از سینمای "وصال" رودهن در سالن اجتماعات بخشداری رودهن برپا شد، بر لزوم تقویت شورای فرهنگ عمومی رودهن تأکید کرد.

وی در خصوص شعار سال 91 بیان کرد: تولید ملی زیر بنای استقلال اقتصادی است و اگر در این جهت تلاش نکنیم، استقلال ایران دیگر معنی ندارد.

امام جمعه رودهن، بومهن، آبعلی و پردیس اضافه کرد: این شعار استقلال سیاسی را هم تحت‏‌الشعاع قرار می‏‌دهد و باید سعی کنیم تا این پیام رهبری فقط در حد پوستر و بنر نباشد و باید به معنا و مفهوم آن نیز توجه داشته باشیم.

توسلی ادامه داد: لبیک گفتن به فرمایشات گوهربار مقام عظمای ولایت وظیفه همه ماست و باید در جهت تحقق منویات ایشان باید با تمام توان تلاش کنیم.

بخشدار رودهن نیز در خصوص سینمای تازه تأسیس "وصال" رودهن گفت: سینمای وصال به عنوان نخستین سینمای شرق استان تهران چند ماهی بوده که فعالیت خود را آغاز کرده است.

رضا طاهرخانی ادامه داد: این سینما نیازمند حمایت‏‌های ویژه از سوی مسئولان منطقه است و برای شناساندن آن نیازمند تبلیغات با کارشناسی دقیق هستیم.

مسئول دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن و دبیر جلسه نیز توضیحاتی پیرامون دستور جلسه و آغاز به کار سینما وصال برای اعضا ارائه کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول