اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه دماوند:

تأمین روشنایی گردنه "اوزنه" دماوند پایان یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از پایان امور اجرایی طرح تأمین روشنایی گردنه "اوزنه" در این شهرستان خبر داد.

تأمین روشنایی گردنه "اوزنه" دماوند پایان یافت

اکبر وطن‏‌دوست امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این طرح با دعای خیر مردم، همراهی مسئولان شهرستان و تلاش شبانه‏‌روزی کارکنان خدوم، ولایی و انقلابی اداره راه و شهرسازی دماوند به اتمام رسید.

وی ادامه داد: البته در حین اجرای این طرح، سرقت کابل‏‌های شبکه برق‏‌رسانی، امور عملیاتی پروژه را با وقفه‏‌ای کوتاه مواجه ساخت؛ اما سرانجام شاهد پایان طرح روشنایی این گردنه مهم در استان تهران و شهرستان دماوند هستیم.

* پایان طرح ایمن‏‌سازی پل‏‌های "دلیچای"

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند همچنین از اتمام پروژه ایمن‏‌سازی پل‏‌های "دلیچای" مستقر در جاده دماوند- فیروزکوه خبر داد.

وطن‏‌دوست تصریح کرد: این پروژه با انسداد جاده و تعیین مسیرهای جایگزین برای خودروهای سبک و سنگین آغاز شد.

وی اضافه کرد: پس از این مرحله، امور اجرایی این طرح با سرعت و شتابی مناسب و به وسیله سه تیم پیمان‏کاری طرف قرارداد با این نهاد پیگیری شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند افزود: سایر مراحل به سرعت و در تلاشی شبانه‏‌روزی یکی پس از دیگری صورت اجرایی به خود گرفت تا در نهایت آسفالتی نرم و با کیفیت به عنوان حُسن ‏ختام بر روی پل کار شد.

وطن‏‌دوست ادامه داد: پل‏‌های دلیچای دماوند برای انجام مسافرت‏‌های تابستانی هم‏وطنان راهی به نواحی شمالی کشور و همچنین پایتخت با ایمنی نسبی آماده و مهیاست.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول