اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اجرایی جشنواره ملی بتن:

مشکل بزرگ طرح‌های پژوهشی نبود ارتباط صنعت با دانشگاه است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اجرایی نخستین جشنواره ملی بتن گفت: مانع و مشکل اساسی طرح‌های پژوهشی و اجرایی ‌نشدن بیشتر آنها نبود ارتباط مناسب بین دانشگاه و صنعت است.

مشکل بزرگ طرح‌های پژوهشی نبود ارتباط صنعت با دانشگاه است

سیدمحمد سجادی در حاشیه اختتامیه نخستین همایش ملی بتن در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهارکرد: در این جشنواره 25 تیم از هشت استان کشور شامل خراسان‌رضوی، اصفهان، تهران، البرز، گلستان، مازندران، آذربایجان‌شرقی و کرمان حضور داشتند.

سجادی اضافه کرد: در این مسابقات تیم‌های دانشگاه خوراسگان اصفهان، محیط زیست البرز، امیرکبیر تهران صاحب مقام‌های اول تا سوم شدند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران قصد دارد، این مسابقات را در سطح کشورها برگزار کند و نخستین گام آن برگزاری جشنواره بتن کشورهای اسلامی در آینده‌ای نزدیک است.

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این مسابقات چه تاثیری در ارتقای سطح علمی دانشجویان دارد، خاطرنشان کرد: به این دلیل که سیستم آموزشی و دانشگاهی کشور تئوری و آکادمیک است، برگزاری این نوع جشنواره‌ها بستر آزمایش اندوخته‌های علمی و فنی دانشجویان را فراهم می‌کند، هم‌چنین ایجاد حس رقابت، انگیزه و پویایی بین دانشجویان می‌شود.

وی در ارتباط با دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: به دلیل ایجاد رقابت و کارگروهی در بین دانشجویان، این امر سبب می‌شود که آنها مدیریت پروژه و کارگروهی را فرا بگیرند.

در این مراسم مقام‌های اول تا سوم جشنواره جوایز نقدی و لوح تقدیر خود را از دست معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کردند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول