اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار مازندران خبر داد

جذب اعتبار 55 میلیارد تومانی آبفار مازندران/ 260 پروژه آبفار در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اعلام جذب اعتبار 55 میلیارد تومانی آبفار مازندران گفت: در سال جدید 260 پروژه آب و فاضلاب روستایی مازندران در حال اجرا است.

جذب اعتبار 55 میلیارد تومانی آبفار مازندران/ 260 پروژه آبفار در حال اجرا است

محمدحسین برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: اولویت اصلی آبفار مازندران در سال 1391 به ثمر رساندن مجتمع‌های بزرگ آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه امسال در بخش آب و فاضلاب روستایی اعتبارات خوبی جذب کردیم ادامه داد: توانستیم حدود 55 میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم که با اختصاص 100 درصدی این اعتبارات مجتمع‌های آبرسانی زیادی در سال جاری در بخش روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

برزگر با اعلام اینکه هم‌اکنون حدود 260 پروژه آبفار در دست اجرا داریم ابراز داشت: امیدواریم در هر شهرستان بتوانیم حداقل دو تا سه مجتمع بزرگ را در سال جاری افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در مورد مشکلات آب شرب برخی از روستاهای بابل و تامین آن از طریق شهرستان آمل گفت: در مجموع درصد زیادی از آب شرب شهری و روستایی بابل از شهرستان آمل تامین می‌شود.

وی با اشاره به دلایل متعدد این امر یادآور شد: منابع آبی کمی در بابل وجود دارد که شور بوده و دارای کدورت بالایی است، این دلایل باعث شده که آب شرب در بابل بسیار کم باشد.

برزگر اضافه کرد: دولت طرحی را در انتقال آب از سد آیت‌الله صالحی مازندرانی لغور در دستور کار دارد که برای شهرهای گروه الف شامل بابل، بابلسر، فریدونکنار و محمودآباد می‌تواند آب شرب این چند شهر حل شود همچنین این پروژه در دست اجرا است و پیشرفت خوبی را در آن شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اعلام اینکه 15 هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب روستایی در مازندران وجود دارد متذکر شد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مشکل آب شرب روستاهای مازندران حل شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول