اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری البرز:

پروژه اتصال اتوبان همت به کرج با جدیت پی‌گیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون استانداری البرز تاکید کرد: کارهای عمرانی برای احداث پروژه اتصال اتوبان همت به شهرستان کرج با جدیت از سوی مسئولان در استان البرز پی‌گیری می‌شود.

پروژه اتصال اتوبان همت به کرج با جدیت پی‌گیری می‌شود

احمد افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امروز دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که اتوبان کرج و دو جاده مخصوص و قدیم جواب‌گوی حجم بالای خودروهای میان تهران و کرج نیست.

وی تصریح کرد: بهترین راه‌حل این مشکل، اتصال اتوبان همت به کرج است که متاسفانه برخی اشکالات در مسیر اجرایی شدن این طرح وجود دارد.

این مسئول تاکید کرد: به طور قطع همین یک طرح هم به صورت مسکن عمل خواهد کرد و ما در سال‌های آینده نیازمند احداث بزرگراه‌های دیگر خواهیم بود.

افضلی در پاسخ به این پرسش که اجرای پروژه همت در چه مرحله‌ای است، اظهار داشت: آن بخشی از کار که در حوزه استان البرز است با جدیت بسیار بالایی پی‌گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: کار زیرساختی این بخش به اتمام رسیده و در حال حاضر پیمانکار طرح مشغول آسفالت و روکاری است.

دستگاه‌های مسئول پروژه اتصال همت به کرج را جدی بگیرند

معاون عمرانی استاندار البرز با تاکید بر اینکه اتمام و بهره‌برداری از این پروژه یکی از خواسته‌های اصلی مردم استان البرز است، گفت: طرح عمرانی احداث اتوبان همت و اتصال این بزرگراه به کرج یک پروژه ملی است و باید برای اتمام آن عزم ملی داشته باشیم.

افضلی تاکید کرد: دولت بر اجرای کامل این پروژه تاکید داشته و حتی شخص رئیس‌ جمهور بارها وضعیت آن را پی‌گیری کرده‌ است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی دستگاه‌های مسئول اجرای این طرح باید مشکلات و نواقص جزیی در حین اجرا را به سرعت برطرف کرده و پروژه را با جدیت دنبال کنند.

افضلی در پایان اظهار امیدواری کرد که با جدیت دستگاه‌های مسئول، هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه ملی بوده و حجم ترافیک در اتوبان کرج – تهران کاهش یابد.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول