اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کرج خبر داد

اجرای طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کرج از اجرای طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز

سیدابراهیم صدیق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های این مجمع نظارت مستمر بر نحوه عملکرد واحدهای صنفی است.

وی تصریح کرد: در صورت داشتن نظارت مستمر می‌توانیم خواسته‌های مردم از جمله مبارزه با گران‌‌فروشی یا کم‌‌فروشی واحدهای صنفی را در کم‌ترین زمان پی‌گیری و با متخلفان برخورد کنیم.

این مسئول ادامه داد: از سوی دیگر واحدهای صنفی نیز دارای مشکلاتی هستند که رفع آنها منجر به رونق گرفتن بازار و توسعه اقتصادی شهرستان کرج می‌شود که این موارد نیز از جمله وظایف مجمع امور صنفی است.

صدیق تاکید کرد: برای تحقق اهداف فوق مهم‌ترین نیاز شناسایی واحدهای صنفی و صدور مجوز فعالیت برای آنها است که برای رسیدن به این هدف طرحی را آماده و از ابتدای هفته اجرایی کرده‌ایم.

فعالیت 50 هزار واحد صنفی دارای مجوز در کرج

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد واحد صنفی در مرکز استان البرز فعال هستند، گفت: براساس آمارهایی که در اختیار داریم حدود 50 هزار واحد صنفی مجاز و دارای پروانه کسب در این شهرستان فعالیت دارند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کرج ادامه داد: متاسفانه تعداد زیادی واحد صنفی در مرکز استان البرز فعالیت می‌کنند که هیچ مجوزی از مراجع ذی‌صلاح اخذ نکرده‌اند.

صدیق خاطرنشان کرد: شناسایی این واحدها و صدور مجوز فعالیت برای آن دسته از واحدهایی که صلاحیت لازم را دارند، در زمان اجرای طرح فوق پی‌گیری خواهد شد.

جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی بدون مجوز با جدیت بیشتر

وی افزود: طبیعی است پس از اجرای کامل این طرح و در گام‌های بعدی، با جدیت بیشتری از فعالیت واحدهای صنفی فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد.

صدیق اظهار داشت: صدور مجوز برای اصناف فعال در کرج از یک سو موجب نظارت بیشتر بر این واحدها برای پی‌گیری حقوق مصرف ‌کنندگان شده و از سوی دیگر این واحدها مورد حمایت مراکز صلاحیت‌دار به ویژه مجمع امور صنفی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا مدیران اصناف فاقد مجوز در کلان‌شهر کرج در زمان اجرای طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با این مجمع همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول