اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصتی برای نشر فرهنگ اسلامی و ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصتی برای جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید، ‌نشر و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی،‌ ملی و اسلامی در این حوزه است.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصتی برای نشر فرهنگ اسلامی و ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده" با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: بیش از دو دهه است که فناوری‌های جدید ارتباطات و اطلاعات با تغییر ابزارها، فراهم آوردن بستر تبادل و نشر آسان و گسترده داده‌ها، موجب تحولات اساسی در رسانه‌ها و آثار فرهنگی و هنری شده‌اند.

وی سرعت و وسعت دامنه انتشار را از مهم‌ترین ویژگی‌های رسانه‌های دیجیتال عنوان کرد و گفت: فضای سایبر فرصتی استثنایی برای نشر و تبلیغ فرهنگ و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی در سطح جهانی است و با توجه به حجم عظیم تبلیغات فرهنگ بیگانه، تقویت این فضا نیازمند اهتمام جدی نهادهای فرهنگی است.

داننده تاکید کرد: متولیان امر باید با رصد فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، گامهای مثبتی در جهت تولید آثار مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ایرانی بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بخش‌های اصلی نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را شامل نرم‌افزارهای، ‌چند رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های ‌اینترنتی و بازی‌های رایانه‌ای عنوان کرد.

وی همچنین بخش فرعی این نمایشگاه را شامل رسانه دیجیتال در آئینه هنر، شهر دیجیتال، آسیب‌شناسی رسانه‌های دیجیتال، معرفی برگزیدگان ادواری جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال،‌نگار گذر فناوری و نوآوری، مسابقه و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در این حوزه با ارائه گواهی شرکت، برشمرد.

داننده تاکید کرد: نرم‌افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

براساس این گزارش نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از سوم تا هفتم خردادماه جاری از ساعت 10 صبح الی 21 در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول