اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد:

تجلیل از مددکاران اجتماعی انگیزه‌کاری آنان را مضاعف می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: تجلیل از مددکاران انگیزه ‌کاری آنان را بیشتر می‌کند و این انگیزه مضاعف برای جامعه خوب و راه‌گشا خواهد بود.

تجلیل از مددکاران اجتماعی انگیزه‌کاری آنان را مضاعف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع ظهر امروز در جمع روسا و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه مددکاری حوزه‌ای وسیع است و اگر بسیاری از معضلات فعلی اگر در زمان خودش به آن توجه و پرداخته می‌شد برای درمانش نیاز به هزینه‌های زیادی نبود.

وی با اشاره به نقش حساس مددکاران در جامعه گفت: تجلیل از مددکاران انگیزه کاری آنان را بیشتر می‌کند و این انگیزه مضاعف برای جامعه خوب و راهگشا خواهد بود.

زارع با اشاره به همایش سراسری تجلیل از مددکاران اجتماعی و فعالین حوزه خدمات اجتماعی گناباد تصریح کرد: این همایش به منظور حساس‌سازی جامعه و معرفی حوزه مددکاری اجتماعی به شهروندان است.

وی گفت: در شهرستان گناباد مددکاران مختلفی در ادارات شهرستان مشغول به کار هستند که همگی آنان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی گناباد هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دانشجویان علوم ‌اجتماعی به منظور ارتباط محیط کاری مددکاران با دانشگاه این همایش را مدیریت می‌کنند.

زارع یادآور شد: در حوزه مددکاری نیروهای خوبی در سطح شهرستان داریم و همه باید تلاش کنیم تا از توانایی این مددکاران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از مددکاران اجتماعی گناباد به مدت یک روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد افزود: در این همایش ضمن تجلیل از مددکاران حوزه‌های مختلف با همکاری ادارات مربوطه نمایشگاه از توانمندی‌های مددکاری گناباد برگزار می‌شود.

وی افزود: در حاشیه این همایش نشست‌های تخصصی حوزه مددکاری نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول