اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر کشور:

اقدامات تخریبی رسانه‌ها با بنیه اعتقادی مردم خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و رئیس اداره حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: توطئه‌ها و اقدامات تخریبی که دشمن علیه ایران به کار گرفته با ریشه‌های اعتقادی و دینی مردم ما محکوم به شکست است.

اقدامات تخریبی رسانه‌ها با بنیه اعتقادی مردم خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد دستمالچیان پیش از ظهر امروز در نشست بررسی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: دشمن 33 سال است که برای ناکار‌آمد ساختن کشور و انقلاب ما نقشه کشیده اما هر بار با درایت و هوشمندی ملت ایران این نقشه‌ها شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه سیلی سختی که دشمن در جنگ نرم از ملت ایران خورده است با هیچ ترفندی از سوی آنان جبران نخواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر چه استکبار امپراتوری رسانه‌ای را در دست دارد اما کشور ما با تکیه بر اعتقادات دینی به ویژه در مناطق مرزی توطئه‌های ضد فرهنگی آنان را خنثی خواهد کرد.

مشاور وزیر و رئیس اداره حقوق شهروندی وزارت کشور با تاکید بر اینکه مناطق مرزی و شهرهایی همچون بیله‌سوار بیشتر در رصد فرهنگی دشمنان است، یادآور شد: با قرار گرفتن بیله‌سوار در نوک پیکان هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن هیچ طرفی نبسته است و در طول زمان ثابت شده است که اعتقادات دینی و فرهنگی ملت ما سبب شکست توطئه‌های دشمنان است.

دستمالچیان به اقدامات تخریبی رسانه‌های خارجی اشاره کرد و گفت: مسایل اجتماعی چیزی نیستند که فوری ظاهر شوند بلکه تاثیر آنها در دراز مدت پدیدار و ماندگار می‌شود و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های خاص شهرستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب باید از حضور اتباع خارجی در مناطق مرزی برای ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی بهره گرفت.

کاظم جعفری تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در مسایل فرهنگی شهرهای مرزی ضرورت دارد و در این میان می‌توان از وجود نیروی انسانی متعهد، هیئت‌های مذهبی و بنیه دینی و اعتقادی برای مقابله با معضلات فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار بیله‌سوار نیز در این جلسه به قابلیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با وجود موقعیت خاص شهرستان با بصیرت مردم غیرتمند بیله‌سوار و تدبیر مسئولان، شهرستان بیله‌سوار جزو امن‌ترین و کم جرم‌ترین شهرهای مرزی کشور است.

رسول زیبا‌نژاد افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و توجه ویژه مسئولان استانی و جذب سرمایه گذاری‌های پایدار می‌توانیم معضل بیکاری که مهم‌ترین عامل سوق جوانان به برخی بزهکاری‌ها است را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول