اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

پنجمین دوره رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های لیگ کاراته نوجوانان قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های لیگ کاراته نونهالان و نوجوانان قزوین با شناخت نفرات برتر ظهر امروز به کار خود پایان داد.

پنجمین دوره رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های لیگ کاراته نوجوانان قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مرحله نهایی این رقابت‌ها که با حضور هشت تیم در خانه کاراته مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد، تیم‌های المهدی اقبالیه و قائم بیدستان به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تیم المهدی اقبالیه که از هفته‌های قبل با ارائه بازی‌های زیبا و حساب شده و با مربیگری صفرعلی بیگدلی روزهای خوبی را سپری کرد، در نهایت موفق شد با شایستگی عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

اما در این رده سنی تیم‌های شهید زارع‌پور بیدستان و هیئت کاراته محمدیه هم در جدال برای کسب عنوان قهرمانی با تیم المهدی اقبالیه در نهایت با مربیگری علی قاسمی و مقصود علیزاده عنوان‌های دوم و سوم جدول را کسب کردند‌.

اما فینال لیگ کاراته نوجوانان در حالی برگزار شد که قهرمانی تیم قائم بیدستان به نوعی تحت تأثیر رفتار غیر ورزشی هواداران و تماشاگران تیم مقاومت قزوین قرار گرفت‌.

در شرایطی که همه چیز آماده قهرمانی تیم مقاومت به مربیگری حسن طاهری بود، رفتار ناشایست و به دور از انتظار تماشاگران این تیم منجر به حذف کامل این تیم از دور نهایی این رقابت‌ها شد.

البته ذکر این نکته را هم نباید فراموش کرد که در قوانین کاراته تأکید زیادی بر حفظ موازین اخلاقی شده که هرگونه مغایرت رفتاری توسط بازیکنان، مربیان، کادر اجرایی و حتی هواداران یک تیم منجر به اخراج یک نیمه و حتی یک بازیکن در مسابقات انفرادی می‌شود.

اما در ادامه برگزاری این مسابقات هم عنوان‌های دومی و سومی به ترتیب به دو تیم قزوینی وانکان الف و امیدهای فردا، به مربیگری بهروز اولادی و اصغر عباسی رسید.

در پایان مسابقات پنجمین دوره لیگ کاراته نونهالان و نوجوانان استان قزوین تیم‌های شهید سلیمی بیدستان و شوتوکان ایران به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان  به عنوان بهترین تیم اخلاق شناخته شدند‌.

اما نکته قابل تأمل دیدارهای لیگ نونهالان و نوجوانان در این است که این رقابت‌ها هرساله با برنامه‌ریزی هیئت کاراته استان قزوین به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول