اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اداره کل فناوری اطلاعات در قم تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم از تشکیل اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف نظارت موثر بر عملکرد و هم افزایی خدمات شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قم خبر داد.

اداره کل فناوری اطلاعات در قم تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار با مدیر کل دفتر هماهنگی و امور استا‌ن‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیم ستادی برای تشکیل اداره کل فناوری اطلاعات در استان‌ها، وجود چنین تشکیلاتی برای زیر پوشش قرار دادن شرکت‌ها و واحدهای زیر امر این وزارت را امری مهم و ضروری خواند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی در استان قم، برای تشکیل چنین اداره کلی آمادگی وجود دارد.

استاندار قم افزود: تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی و ارتباطی نظیر پست، پست بانک، دفاتر خدمات دولت الکترونیک و شرکت‌های مخابراتی، راه‌اندازی مجموعه مستقلی برای اشراف بر عملکرد و انجام نظارت موثر بر این واحدها را ضروری ساخته است.

وی با بیان اینکه وجود چنین اداره کلی، تعاملات و ارتباطات بین این بخش‌ها را تسهیل و با هم افزایی توان‌ها، زمینه ارائه خدمات بهتر را فراهم خواهد کرد، گفت: نباید به تشکیل اداره کل بسنده شود بلکه باید با بررسی و کارشناسی دقیق، به دنبال اتخاذ مکانیزم‌هایی قوی برای مؤثر کردن نظارت‌ها و کارآمد کردن این سیستم بود.

در این دیدار معاون وزیر ارتباطات اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه توسعه فناوری اطلاعات در استان قم را مطلوب ارزیابی کرد و از تلاش‌های مجموعه‌های دست اندرکار و حمایت‌های ویژه استاندار قم قدردانی کرد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول