اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

هتاکی به امام علی النقی(ع) اقدامی شکست‌ خورده است

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دشمنان از آهنگ و شعر برای توهین به امام هادی(ع) استفاده کردند تا بتوانند مخاطب بیشتری را جلب کنند در حالی که این چنین هتاکی‌ها اقدامی شکست خورده است.

هتاکی به امام علی النقی(ع) اقدامی شکست‌ خورده است

حجت‌الاسلام جواد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار کرد: امام علی النقی(ع) به عنوان دهمین امام شیعیان از قرب و امامت خاص برخوردار بود و منزلت این امام بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: پیشوای دهم شیعیان با توجه به سیرت و سنت ارزشمندی که ارث برده بود، جایگاه خاص و والایی داشت و به دلیل آن سنت، مردم علاقه خاصی به ایشان پیدا کرده بودند.

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه طرفداران فراوانی پیرامون امام علی النقی(ع) جمع می‌شدند، گفت: حسن خلق امام علی النقی(ع) و برگزاری جلسات درس و بحث نشانگر این است که حضرت جایگاه والایی در بین مردم داشتند.

وی با بیان اینکه امام هادی(ع) بینش بلند و سیاستی ارزشمند برای مبارزه انتخاب کرد، عنوان داشت: سیاست و منش حضرت در این برهه سبب ترویج فرهنگ شیعه در آن دوران شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: پیشوای دهم شیعیان با برگزاری جلسات درس و بحث و تربیت شاگردان موفق و توانمند و اعزام آنها به نقاط مختلف کشورهای اسلامی در برابر فرقه‌های انحرافی ایستادند و اجازه رشد به آنها ندادند.

وی ادامه داد: امروز ما هم می‌توانیم با درس‌آموزی از سیره و سنت این امام بزرگوار و با تربیت چهره‌های شاخص در برابر این فرقه‌ها و نحله‌ها ایستادگی کنیم.

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به هتاکی به وجود نازنین امام علی النقی(ع) در قالب ترانه‌ای بی‌اساس گفت: از صدر اسلام تاکنون شاهد این هتاکی‌ها بوده‌ایم و به طور معمول کسانی دست به این اعمال می‌زنند که از اسلام، سیره و سنت اهل بیت(ع) شکست خورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان گرایش‌های مردم نسبت به اهل بیت(ع) را نتوانستند تحمل کنند، بنابراین درصدد برآمدند تا از این طریق ضعف خود را نشان دهند.

عظیمی عنوان داشت: کسانی که به این برنامه‌های هتاکانه تن می‌دهند، پست‌ترین و گمنام‌ترین انسان‌ها از نظر شخصیتی بوده و آماده هر نوع خباثتی هستند.

وی ادامه داد: بنابراین برای هتاکی به این امام بزرگوار شخصی که جایگاهی در بین ایران و هنرمندان ندارد انتخاب کردند و بر اساس شرع مقدس اسلام این فرد مرتد است.

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم یادآور شد: از آهنگ و شعر برای توهین به امام بزرگوار استفاده کردند تا شیعیان را متاثر کنند و در اصطلاح هنر بتوانند مخاطب بیشتری جلب کسب کنند، در حالی که این چنین هتاکی‌ها پذیرفته نیست و آنها همیشه در این مسیر شکست خورده‌اند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول