اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بهداشت آموزش و پرورش استان اصفهان:

سنجش زودهنگام نوآموزان با نظام 3ـ3ـ6 قابل توجیه است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه بهداشت و سلامت آموزش و پرورش اصفهان گفت: سنجش نوآموزان در سال جاری به دلیل اجرای نظام 3ـ3ـ6 در سال تحصیلی آتی زود‌تر از موعد مقرر صورت گرفته است.

سنجش زودهنگام نوآموزان با نظام 3ـ3ـ6 قابل توجیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید باقری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار داشت: در حال حاضر 53 پایگاه برای سنجش سلامت نوآموزان اصفهانی وجود دارد که در هر یک از این پایگاه‌ها یک مربی بهداشت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مربیان بهداشت در این پایگاه‌ها وظیفه معاینه و غربالگری نوآموزان و تکمیل شناسنامه سلامت آنها را برعهده دارند، اضافه کرد: تمام این مربیان طی هفته گذشته در راستای اجرای این طرح و نحوه تکمیل شناسنامه سلامت نوآموزان آموزش داده شده‌اند.

رئیس گروه بهداشت و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از امروز در پایگاه‌های مشخص شده در 40 ناحیه آموزش و پرورش استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه البته در سال جاری براساس توافقنامه‌های وزارتی و در راستای اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش طرح سنجش سلامت نوآموزان زودتر از موعد آغاز شده است، ادامه داد: سنجش نوآموزان در سال جاری به دلیل اجرای نظام 3ـ3ـ6 در سال تحصیلی آتی زود‌تر از موعد مقرر صورت گرفته است.

باقری با اشاره به اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به عنوان یک اصل مهم و بنیادین برای ثبت‌نام آنها در مدارس است، تاکید کرد: آموزش و پرورش استثنایی به عنوان دبیر اجرایی این طرح به شمار می‌رود و نوآموزان برای ثبت‌نام خود در مدارس باید از شناسنامه سلامت برخوردار باشند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول