اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب سراب در مجلس نهم:

دقت فدای سرعت در پروژه‌های مسکن مهر نشود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب سراب در مجلس نهم خواستار نظارت کافی بر نحوه عملکرد پیمانکاران در طول اجرای طرح‌ها شد و گفت: دقت کافی از لحاظ مهندسی فنی برای تعدادی از واحدهای مسکن مهر احداثی در این شهرستان به عمل نیامده است.

دقت فدای سرعت در پروژه‌های مسکن مهر نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی بعد از ظهر امروز در کارگروه مسکن شهرستان سراب با نام بردن از برخی واحدهای مسکن مهر احداثی در جاده "چقوش" تصریح کرد: از لحاظ نما و زیبایی بیرونی نیز باید به این ساختمان‌ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه یک نماینده مجلس به لحاظ تفکیک وظایف قوا نمی‌تواند عهده‌دار همه مسائل خرد و کلان اجرایی باشد، یادآور شد: در صورتی‌که نماینده مجلس مقصر قصور در کارهای اجرایی معرفی شود فلسفه ذاتی مدیر و مسئول ارگان مورد‌نظر زیر سئوال می‌رود.

این منتخب قوه مقننه کشور تاکید کرد: نماینده نقش ناظر و هماهنگ‌کننده را برعهده دارد و هرجا کمکی از لحاظ رایزنی و انعکاس مشکلات به مقامات ارشد احساس شود، آماده همکاری و مساعدت در این زمینه‌ها هستیم.

وی خواستار تعریف زمان‌بندی مشخصی برای پروژه‌های عمرانی شد و گفت: نظارت کافی بر نحوه عملکرد پیمانکاران در طول اجرای طرح‌ها صورت گیرد.

بهمنی ارائه گزارش در جلسات و کار‌گروه‌های تخصصی را بدون مقایسه این آمار با دیگر شهرهای مشابه و همجوار کافی ندانست و خواستار آن شد که مدیران در بیان پیشرفت‌های انجام گرفته در طرح‌های ملی و استانی به میزان پیشرفت این طرح‌ها در دیگر شهرها نیز اشاره کنند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول