اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ساماندهی ترافیک عبور و مرور صورت گرفت

آغاز عملیات احداث ساختمان پلیس راهور در فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: به ‌منظور حضور سریع و آسان پلیس در صحنه‌های تصادف، عملیات احداث ساختمان پلیس راهور در فرون‌آباد آغاز شد.

آغاز عملیات احداث ساختمان پلیس راهور در فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز در راستای ساماندهی ترافیک عبور و مرور در سطح شهر فرون‌آباد و حضور سریع و آسان پلیس در صحنه‌های تصادف و با توجه به نبود پلیس راهور در شهر عملیات احداث ساختمان پلیس راهور واقع در بلوار شهدا جنب بازار روز شهرداری آغاز شد.

شهردار فرون‌آباد در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: احداث ساختمان پلیس راهور در شهر فرون‌آباد به منظور ساماندهی ترافیکی و با توجه به شکوایه‌های متعدد شهروندان و درخواست‌های کتبی ایشان در شهر لازم و ضروری بود که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال انجام است.

علی بندعلیان در ادامه حضور پررنگ نیروی انتظامی برای ساماندهی و  برقراری نظم و امنیت در عبور و مرور شهروندان را خواستار شد و ادامه داد: اقدامات متعددی در سطح شهر به منظور ایمنی تردد عبور و مرور شهروندان صورت گرفته است.

وی در ادامه  اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی را از نشانه‌های توسعه شهری دانست.

شهردار فرون‌آباد در پایان نبود پاسگاه راهنمایی و رانندگی درون‌شهری را از مهمترین معضلات این شهر خواند و گفت: شورای شهر و شهرداری نسبت به ایجاد این پاسگاه نهایت همکاری را داشته‌اند تا نسبت به مدیریت ترافیک، رسیدگی به تصادفات و رسیدگی به سایر امور راهور فرون‌آباد در کمترین زمان اقدام شود.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول