اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

سپاه پاسداران مستقیما به سرچشمه نور متصل است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقیما به سرچشمه نور یعنی ولی فقیه متصل است.

سپاه پاسداران مستقیما به سرچشمه نور متصل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی ظهر امروز در مراسم تشکیل ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اظهار کرد: آرامش و امنیت ملت ایران به پاس رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از راه‌های افزایش توان منابع انسانی گردش مسئولیت‌ها است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به خوبی این مسئولیت را انجام می‌دهد و مسئولیت‌ها را به خوبی جابجا می‌کند که موجبات پیشرفت در جامعه فراهم شده است.

محمدی تأیید کرد: حضور جوانان در مسئولیت‌های بزرگ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نشان از تیزبینی فرمانده این سپاه دارد و نشان می‌دهد که سردار سالار آبنوش به خوبی در امر مدیریت توانمند هست و تفاوت‌های افراد را به خوبی می‌شناسد و به طور مناسب راه اندیشه‌سازی، تصمیم‌سازی و هدایت سازمان را می‌داند.

وی تصریح کرد: از مهمترین افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که در رأس فرماندهی نیروهای مسلح، مقام معظم رهبری قرار گرفته است و سپاه مستقیما به سرچشمه نور متصل شده است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول