اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

کارگاه آموزشی مداحی در دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی مداحی در دشتستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی مداحی در دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان عصر امروز در آیین برگزاری کارگاه آموزشی مداحی دشتستان ضمن قدردانی از استقبال پرشور مداحان و ذاکرین اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای گسترش فرهنگ دینی در جامعه اهتمام ویژه دارد و برای نهادینه کردن فرهنگ والای اسلامی از تمام ظرفیت موجود استفاده می کنیم.

حجت‌الاسلام سید علی پناه‌محمودی‌نیا افزود: خودسازی و تهذیب نفس مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) در وهله اول واجب است و تاثیر رفتار و منش مداحان بر جامعه غیر قابل انکار محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به جایگاه ویژه این قشر در اجتماع خواستار حضور بیشتر کانون مداحان در عرصه‌های اجتماعی شد. این مسئول یادآور شد: مداحان نقش مهمی در جامعه بر عهده دارند و امیدوار هستیم شاهد ارتقای سطح علمی و کیفیت کار مداحان در مراسمات مختلف باشیم.

 ابوذر ارمی مسئول کانون مداحان دشتستان نیز با اشاره به رتبه بندی مداحان به صورت تخصصی و ارتقاء سطح کیفی و کمی مداحان گفت: این کارگاه تخصصی برای نخستین بار برگزار شده و در آینده حمایت معنوی بیشتری از ذاکرین و مداحان شهرستان به عمل خواهد آمد.

وی اذعان داشت: مردم به قشر مداحان علاقه خاصی دارند و همواره شاهد استقبال مردمی از مداحان هستیم و این امر نشانه علاقه مردم به اهل‌بیت (ع) است.

غلامرضا کهن، مربی دوره آموزشی کارگاه آموزشی مداحان نیز به تشریح صوت و لحن پرداخته و آن را اساس مداحی دانست.

در ادامه مداحان به تبادل نظر و بررسی راهکارهای مناسب برای حل مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول