اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار مجدد صبایی‌ها با سرمربی سابق فولاد

مذاکرات صبای قم با جلالی تا فردا نهایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مجید جلالی جدی‌ترین گزینه باشگاه صبای قم برای سپردن هدایت تیم فوتبال این باشگاه به وی در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است و این مربی چند قدم تا نیمکت صبای قم فاصله دارد.

مذاکرات صبای قم با جلالی تا فردا نهایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، باشگاه صبای قم از هفته گذشته تلاش خود را برای پیدا کردن سرمربی جدید تیم فوتبال خود آغاز کرده است و مدیران این باشگاه چند مربی لیگ برتری را برای هدایت تیمشان در فصل دوازدهم در نظر داشتند اما در مذاکره با جدی‌ترین گزینه مورد نظر خود، گویا به توافقاتی نیز رسیده‌اند.

این در حالی است که نخستین جلسه مسئولان باشگاه صبای قم با مجید جلالی سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان پنجشنبه شب هفته گذشته در استانداری قم برگزار شد و قرار است در روزهای آینده دومین دیدار آنها نیز برای توافق نهایی انجام شود.

مجید جلالی در سال 1335 در تهران به دنیا آمد، پدر و مادر این مربی با اخلاق اصالتا یزدی بوده و اهل روستایی در منطقه پشتکوه یزد به نام روستای پندر‌ هستند و جلالی گاهی اوقات برای دیدن اقوام خویش به این روستا مسافرت می‌کند.

با این حال مجید جلالی به خاطر زندگی پدر و مادرش در کوچه عشق‌علی منطقه چهارمردان قم، در نظر قمی‌ها جایگاه خاصی دارد و این بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال اهل ایران در سال 1388 به خاطر آن‌چه که از سوی فدراسیون فوتبال «بازی پاک و جوانمردانه» نامیده شد، مورد تقدیر و تمجید این فدراسیون قرار گرفت.

جلالی پیش از این سرمربی موفقی در تیم‌های پاس تهران، صبا و فولاد خوزستان بوده است و طی آن با پاس تهران در چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال شده است.

این مربی بعد از چشیدن طعم قهرمانی با تیم فوتبال پاس تهران که بعدها به همدان منتقل شد و سر از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور درآورد، در تیم فوتبال صبا نیز در سال 1384 کارنامه موفقی از حضور خود در این تیم به یادگار گذاشت.

جلالی با تجربه و با دانش در این سال با تیم فوتبال صبا از سد تمام رقبای مطرح عبور کرد و گام به دیدار نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گذاشت که در دیدار نهایی بعد از تساوی در دو دیدار رفت و برگشت با ابومسلم مشهد، در ضربات پنالتی با درخشش چهره‌هایی نظیر علی دایی، سهراب بختیاری‌زاده و یحیی گل محمدی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

تیم فوتبال صبای قم بعد از سال‌های 1384 و 1387 که دو بار فرصت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را به دست آورد، در سال جاری نیز با کسب رتبه چهارم لیگ یازدهم بار دیگر می‌تواند در لیگ قهرمانان به میدان برود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول