اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس از خرداد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات اجرایی پروژه عظیم پل خلیج فارس از خردادماه سال‌ جاری با توجه به واریز سهم 15 درصدی دولت به حساب این سازمان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس از خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری‌پور اظهار داشت: صاحبان صنایع در قشم از این پس تمام مراحل فعالیت‌های خود را از طریق مدیریت صنعت، معدن و تجارت در منطقه آزاد قشم انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: با اجرای قانون پنجم توسعه، منطقه آزاد قشم با دریافت اختیارات وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت نقش تاثیرگذاری در تحولات فرهنگی، اقتصادی و صنعتی کشور ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تفویض اختیارات یاد شده به این سازمان تاکید کرد: ما در صدد ارائه شکلی جدید از خدمات به صنعتگران در این منطقه هستیم و از همه پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی که با قانون مطابقت دارد، حمایت می‌کنیم.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی پروژه عظیم پل خلیج فارس از خردادماه سال‌ جاری با توجه به واریز سهم 15 درصدی دولت به حساب این سازمان و نیز توسعه اسکله کاوه، توسعه بزرگراه‌ها و روند تکمیل پروژه بیمارستان 96 تخت‌خوابی پیامبر اعظم(ص) قشم به عنوان دیگر تحولات مهم در این منطقه نام برد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول