اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد:

روستاهای بالای 20 خانوار هم صاحب طرح هادی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: هم‌اکنون طرح هادی در روستاهای بالای 50 خانوار در حال اجراست اما تا دو سال آینده این طرح در روستاهای بالای 20 خانوار نیز اجرا می‌شود.

روستاهای بالای 20 خانوار هم صاحب طرح هادی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامرضا کشاورز ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: هم‌اکنون 176 روستای بالای 50 خانوار در استان یزد وجود دارد که طرح هادی در همه آنها به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: تا دو سال آینده همه روستاهای بالای 20 خانوار استان دارای طرح هادی خواهند شد.

این مسئول یادآور شد: در مجموع 259 روستای استان یزد طرح هادی دارند که شامل 176 روستای بالای 50 خانوار و بقیه روستاهای بالای 20 خانوار است.

کشاورز با اشاره به طرح‌های مسکن مهر عنوان کرد: طرح‌های مسکن مهر در چهار قالب در حال اجراست که 2 هزار و 920 واحد مسکن مهر، 106 واحد خیّران مسکن‌ساز، 184 مسکن شهری و 3 هزار و سه واحد روستایی در دست اجراست.

وی هم‌چنین از احداث 7 هزار واحد مسکن روستایی خبر داد و افزود: 2 هزار و 500 واحد واگذار شده و 5 هزار و 500 واحد نیز در دست اجراست.

کشاورز هم‌چنین خاطرنشان کرد: امسال 669 واحد مسکن خیّرساز در استان یزد واگذار می‌شود.

وی هم‌چنین از صدور 139 فقره سند مالکیت اماکن روستایی، تملک 145 هکتار زمین در 25 روستا، واگذاری زمین‌های روستایی به مساحت بالغ بر 268 هزار مترمربع به عنوان برخی از اقدامات صورت گرفته سال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یاد کرد.

کشاورز هم‌چنین عنوان کرد: تا پارسال 42 هزار جلد سند در 146 روستای استان یزد صادر شد که امسال صدور 10 هزار جلد سند را در دستور کار داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد ادامه داد: تسهیلات قرض‌الحسنه برای تعمیر مسکن روستایی و ساخت حمام روستایی به میزان 15 میلیارد ریال برای یک هزار و 500 متقاضی و پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به میزان 20 میلیارد ریال برای یک‌ هزار متقاضی در سال گذشته نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی یادآور شد: حساب 100 امام نیز کماکان باز است و سال گذشته 3 میلیارد ریال از این محل برای ساخت مسکن‌های خیّرساز هزینه شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول