اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت کشور صورت می‌گیرد

بررسی عملکرد اجتماعی فرهنگی استان‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: بازرسان اعزامی از سوی وزارت کشور عملکرد اجتماعی و فرهنگی استان‌های مختلف کشور را ارزیابی می‌کنند.

بررسی عملکرد اجتماعی فرهنگی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی زندان‌های لرستان محمود حاجیان، در جریان سفر به لرستان و دیدار با مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: به منظور بررسی وضعیت اجتماعی و فرهنگی استان‌ها و چگونگی عملکرد در این حوزه‌ها، گروه‌های بازرسی به سراسر کشور اعزام شده‌اند.

وی هم‌چنین در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و اصلاحی صورت گرفته در زندان‌ها گفت: سازمان زندان‌ها با ورود به مقوله اصلاح و تربیت و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی توانسته است، به نتایج خوبی در این زمینه دست یابد.

سرپرست هیئت بازرسی و ارزیابی عملکرد اجتماعی و فرهنگی استان‌های وزارت کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه پیش‌گیری به‌ صرفه‌تر از درمان یک معضل و مشکل است، لذا هر چه در این زمینه فعال‌تر عمل شود نتایج بهتری به دست می‌آید.

وی با اشاره به فعالیت خوب زندان‌های لرستان در حوزه اصلاح و تربیت از اقدامات صورت گرفته در این رابطه تقدیر کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان نیز در این نشست ضمن تشریح فضای فرهنگی و اجتماعی استان گفت: لرستان دارای فرهنگی غنی، خاص و ارزشمند است و به خوبی این ظرفیت را داراست که با بکارگیری نیروهای متخصص و توانمندی که دارد، تهدیدات اجتماعی را به فرصت تبدیل کند.

محمدعلی محمدی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه وظیفه اصلی سازمان زندان‌ها نگه‌داری و مراقبت از زندانیان است اما با برنامه‌ریزی وارد حوزه اصلاح و تربیت نیز شده است.

وی گفت: آموزش زندانیان و کارکنان از ارکان برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌هاست که در سطوح و رشته‌های مختلف در حال پی‌گیری و انجام است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول