اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران خراسان جنوبی:

دام‌های وارداتی از شرق کشور مبتلاء به تب کنگو هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان خراسان جنوبی گفت: دام‌های وارد شده شرق کشور مبتلاء به تب کنگو هستند.

دام‌های وارداتی از شرق کشور مبتلاء به تب کنگو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود موسوی بعدازظهر امروز در همایش دامداران سراسر کشور در پلاژ وزارت کشور در ساری با انتقاد از عدم حضور مسئولان جهاد کشاورزی در این همایش اظهار داشت: بیان مشکلات تولید شیر در بین تولیدکنندگان تنها درد دل است.

وی تصریح کرد: ما نیاز داریم برای رفع مشکلات خودمان با رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاروزی صحبت کنیم.

موسوی با بیان اینکه تلقیح مصنوعی در تولید گاو بسیار هزینه‌بر است، بیان داشت: برخی از دامداران با توجه به شرایط فعلی توان نگهداری گوساله زاده شده از تلقیح مصنوعی را ندارند.

وی با اعلام اینکه با توجه به افزایش قیمت نهاده قیمت شیر افزایش پیدا نکرد، گفت: با شرایط فعلی دامداران در حال نابود شدن هستند و حتی برخی از دامداران به خاطر بالا بودن هزینه گاوهای آبستان را به کشتارگاه انتقال می‌دهند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه قیمت تمام شده شیر بیشتر از قیمتی است که تولیدکنندگان شیر اقدام به فروش می‌کنند، گفت: عرضه شیر با قیمت کمتر از هزار تومان ظلم به دامدار محسوب می‌شود و بنده به شخصه شیرم را کمتر از کیلویی هزار تومان نمی‌فروشم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی دام‌های منطقه شرق کشور در خراسان رضوی دچار تب کنگو شدند، خاطرنشان کرد: دام‌هایی از شرق افغانستان وارد کشور شد که مبتلا به تب کنگو هستند.

وی بیان داشت: عده‌ای گفتند این موضوع شایعه است و با هدف کاهش قیمت گوشت مطرح می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول