اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس نهم تاکید کرد

تعریف‌ برنامه در موضوع اشتغال برای برطرف شدن معضل حاشیه‌نشینی

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس نهم گفت: باید برای برطرف‌ شدن مشکلات حاشیه‌نشینی برنامه‌هایی در موضوع اسکان، اشتغال و مشکلات زیست‌محیطی تعریف شود.

تعریف‌ برنامه در موضوع اشتغال برای برطرف شدن معضل حاشیه‌نشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدهاشم بنی‌هاشمی ظهر امروز در یک صد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با عرض تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده ماه رجب و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر، نماد مردم برای اداره یک شهر است.

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات گفت: پیوند بین مردم و مجلس بسیار موثر است و من امروز با حضور در این جلسه همکاری و اتحاد خودم را با شورای اسلامی شهر مشهد اعلام می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر مشکلات شهر مشهد را حل و فصل کنیم، ادامه داد: در مسئله همکاری‌های جمعی چنانچه مشکل ایجاد شد می‌توانیم عملیات موثر و مربوط به آن را پیدا کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات افزود: نمایندگان مجلس و شوراها از یک جنس هستند و باید با ارتباطات مردمی در سطح شهر موثر واقع شوند.

بنی‌هاشمی با اشاره به همکاری‌های بین‌المللی تاکید کرد: در همکاری‌های اقتصادی این ظرفیت را داریم تا به همکاری‌های فرهنگی نیز دست یابیم.

بنی‌هاشمی اظهار کرد: در همکاری‌های منطقه‌ای، مشهد نیز می‌تواند نقش‌آفرین باشد، با مسئله زیارت که در اصل زیربنای فرهنگی و اعتقادی ماست، مشکلات را نیز می‌توانیم مطرح کنیم.

وی به حاشیه‌نشینی در شهر مشهد اشاره کرد و افزود: چه از نظر زیست‌محیطی و چه از نظر مهاجرت‌های بی‌رویه به شهر مشهد این بحث برای شهر مشهد یک تهدید است.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه مهاجرت یک امر اجتناب‌ ناپذیر است، اظهار داشت: در هر صورت باید برای برطرف شدن مشکلات حاشیه‌نشینی برنامه‌هایی در موضوع اسکان، اشتغال و مشکلات زیست‌محیطی را تعریف کنیم.

وی به بحث مشکلات کشف‌رود در حاشیه‌نشینی شهر مشهد پرداخت و گفت: هم‌چنین برای جمعیت یک میلیونی حاشیه شهر مشهد باید به عنوان یک منطقه جداگانه برنامه‌هایی تعریف کنیم و آن را به شکل یک طرح در بازه زمانی اجرا کنیم.

بنی‌هاشمی به اهمیت مساجد به عنوان پایگاه‌های امنیتی در شهر مشهد اشاره کرد و افزود: ناامنی اجتماعی در سطح مشهد آثار خودش را دارد.

وی گفت: در شهر مشهد یک‌ هزار و 200 مسجد داریم که باید آن را به 2 هزار مسجد افزایش دهیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تصریح کرد: در ارتباط با ساخت بناهایی که توسط کمک‌های مردمی شکل می‌گیرد، مشکل زیادی نداریم، بنابراین می‌توانیم در ساخت مساجد هم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

بنی‌هاشمی به مسئله اشتغال جوانان مشهدی نیز اشاره کرد و افزود: با ساخت مساجد می‌توانیم در موضوع ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌ جوانان تحصیل‌کرده نیز گام‌‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول